någon som vet om denna japs dämpare är värd pengarna..

volvonisse440 yrkeschaufför
30 augusti 2007 · 709 Inlägg

http://www.stylingbutiken.se/   den billiga varianten för 795 kr är det nått bra ??  skulle va bra att veta om det blir nån skilnad på ljudet.

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
_KriZze
30 augusti 2007 · 284 Inlägg

Jag ska själv beställa den om någon vecka smile , vänta så ska du få svar, hehe.

Jag har fått lovande ord om den, att den ska vara värd sina pengar och ha ett bruuuumsigt ljud smile

RS Power is the shit
Athletic
30 augusti 2007 · 62 Inlägg

Tips kolla Realcar dom har bra priser nu som fan.. nog bättre än dom faktis cool

volvonisse440 yrkeschaufför
30 augusti 2007 · 709 Inlägg

det låter rysligt bra det dära grabbar vad tror ni om japs dämparn på volvo 440 wink  haha  kommer låta vackert tongue

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
volvonisse440 yrkeschaufför
30 augusti 2007 · 709 Inlägg

nån som vet om det följer med nån upphängning till dom dära japs dämparna ??

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
_KriZze
30 augusti 2007 · 284 Inlägg

Skulle inte tro att det följer med, vad ja förstått eftersom alla undrar hur man ska fästa sin japs smile.

Verkar lite illa med fästen när de skickas, men det löser du säkert själv, då kan du välja lutning på den med när du håller på.

RS Power is the shit
Tomten Tomten
31 augusti 2007 · 1 065 Inlägg

jag köpte simons jappsdämpare o fick med ett klammar som sitter runt dämparen sen byggade jag en egen upphägning. funkar kanon

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Eisenhut
31 augusti 2007 · 1 827 Inlägg

Dom gångerna jag byggt japs så har jag köpt avgasklämmor, dvs som långa böjda pinnbultar och böjt ut dessa. Sen har jag böjt den 90 grader längst ut och till slut svetsat på 2 st på japsen i lagom höjd. Detta funkar extra bra då du kan skruva i en mutter längst ut så skiten inte hoppar ur gummiupphängningen.

Har gjort så på den nuvarande bilen också, och dom rör sig ingenstans.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang