Låt era bilar va !

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
25 december 2005 · 1 852 Inlägg

TeQuilla, det var det bästa jag har hört i denna tråden:D resten är som sagt pajkastning

man lever bara en gång så lev väl!
TeQuilla
25 december 2005 · 764 Inlägg

Bullo skrev:
TeQuilla, det var det bästa jag har hört i denna tråden:D resten är som sagt pajkastning

Tyvärr för mycket fokusering på att kritisera varandra.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
SKytrax
25 december 2005 · 108 Inlägg

Svärd skrev:

SKytrax skrev:
Och sedan till alla andra som tror att min Bil är ett "Råttbo" så kanske man ska tänka efter att den fortfarande Inte är färdig , Utan är under byggnad , Och sedan lägger ja inte ut bilder på onödiga saker ! , dom lambo dörrarna är egna tillverkade  genom en skiss som ja har gjort i Autocad Osv   motorn håller jag på att gå igenom för att sedan sätta en turbo snurra på den !

Tycker nog att du ska fixa din egen bil först innan du börjar hacka på alla andra. Råttbo e inge snällt men du har allt en bra bit kvar innan du själv kan visa ngn "hur det ska se ut".
Har man inte pengar så gör man en budget version av det man vill ha och uppgraderar sig allt eftersom.

>Och sedan lägger ja inte ut bilder på onödiga saker ! ,<  Jag själv tyckte nu när jag kollade på din sida så fanns det en del bilder som jag tyckte va helt onödiga. Du kanske inte tycker det men det e det som e vitsen med denna sidan. Alla ser saker på olika sätt.

Ska dock bli intressant att se vad som blir av din bil.. Väntar med spänning.

det lilla roliga me denna tråd är att det är bara sånna som inte har nån bil inne på garaget , eller dom som har orginal bilar , eller bilar som rullar i trafiken ! men absolut ingen som HÅLLER på med nått med sin bil , sätta lite raggar tejp å lacka lite här å var är inget , det är bara att inse , det är samma sak som det förbannad WWW.Blocket.se  med folk som säljer sina bilar och har rubriker som "Stylad Golf II" och sedan när man kommer in å ser bilen så är det ett par ögonlock å navkapslar  smile  och sedan har jag inte sakt att jag är bäst "som vissa tror här"  absolut inte , ja har inte all kunskap i världen , men det ja säger är att Bilder som inte hör till här ska inte va här häller ! Mvh /

Maizer
25 december 2005 ·

Min bil ser inte ut nu som den gör på de bidler jag har. Håller på med den, men eftersom det är skitbilder lägger jag inte upp det. Kan vara fler än jag som gör så. Fan skaffa en riktig kärra istället för att klaga på andra.

Sharky
25 december 2005 · 10 287 Inlägg

Gå ut och stoppa huvet i snön pojkar, kyl av er, gå in, öppna en bärs och hitta på nåt annat än att reta upp er själva och andra här på Garaget.

Nu stänger vi denna tråd innan den spårar ur fullständigt.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang