Bra vinterbil - bmw e30?

Rancid Just Begun
12 september 2007 · 143 Inlägg

Min har inte servo. Tycker det är skönt ja, har vant mig smile

Köp e30 tycker jag! Riktigt roliga på vintern! big_smile

// Rancid
Lindberg88
12 september 2007 · 1 418 Inlägg

oki hade för mig att bara 6orna hade servo men verkar ha fel! men köp en 318 så åker du billigt wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
decib3L Körv
12 september 2007 · 3 535 Inlägg

Ska man vara rädd för att köpa en som gått lite långt? Är det något dyrt som kan gå sönder? (förutom kamrem då)

Truckdriving Man
twin_cam Smålänning
12 september 2007 · 7 877 Inlägg

decib3L skrev:
Ska man vara rädd för att köpa en som gått lite långt? Är det något dyrt som kan gå sönder? (förutom kamrem då)

En del säger ja, jag säger nej.

En bil som gått långt behöver inte vara sämre än en som inte gjort det.

Jag har sett betydligt mer kortmilade bilar av samma modell som min, och dom har ofta varit i sämre skick... Och då ar förra ägarna inga sjärnor i bilunderhåll...

En långmilad är ofta skött bättre, och vad spelar det för roll ändå om du bara ska ha den över vintern?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
decib3L Körv
12 september 2007 · 3 535 Inlägg

Vill ju inte hamna mitt ute i ödemarken med rasad motor, därför.. hehe tongue Men jag är som du, inte minsta orolig för långmilare. Ville bara höra smile Ge mig snö nu big_smile hehe..

Truckdriving Man
Flinder
12 september 2007 · 133 Inlägg

En del säger ja, jag säger nej.

En bil som gått långt behöver inte vara sämre än en som inte gjort det.

Jag har sett betydligt mer kortmilade bilar av samma modell som min, och dom har ofta varit i sämre skick... Och då ar förra ägarna inga sjärnor i bilunderhåll...

En långmilad är ofta skött bättre, och vad spelar det för roll ändå om du bara ska ha den över vintern?

HÅller med, nog inget du behöver tänka på när du köper en vinterbil se bara til latt den är i bruksskick smile

Svar på de andra ..  De va servo på min e30 323 -84 .. de är inte servo på brudens 320 -87 :p

decib3L Körv
12 september 2007 · 3 535 Inlägg

Tack för alla svaren grabbar! big_smile Nu ska jag bara hitta ett fint exemplar smile

Truckdriving Man
Flinder
12 september 2007 · 133 Inlägg

decib3L skrev:
Tack för alla svaren grabbar! big_smile Nu ska jag bara hitta ett fint exemplar smile

ta nån med fin motor och risig kaross så du kan sladda in i några trä'n utan att grina! wink

decib3L Körv
12 september 2007 · 3 535 Inlägg

hehe.. Kanske är lika bra big_smile Men som du säger, är ute efter en som bara går. Behöver inte vara jättevacker, men det är ju definitivt ett plus wink

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang