stulet gp4 steg och hillman dvd stereo i gävleborg, bollnäs! EFTERLYSER!

luunggan
31 augusti 2007 · 956 Inlägg

efterlyser en hillman stereo med inbyggd 3" skärm och ett mds gp4 slutsteg som stals i bollnäs, på gärdet ur en mazda 626, natten till den 26/8.
kan ha legat en annons på blocket eller dyl, någon som har tagit ett nummer eller sätt något? svara här eller mejla till alftarambo@hotmail.com

Senast redigerat av luunggan (31 augusti 2007)

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Pure Mångsysslare
1 september 2007 · 162 Inlägg

Jag Håller Ögon Å Öron Öppna.....  sad

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bra lite längre tid.
Mvh Pure
Fivi
2 september 2007 · 240 Inlägg

Tåkigt sad

verkar vara inbrott i bilar var och varanan dag i bolläs tycker jag sad

Volvo S60R "TM Racing steg 3 plus" (2004)
Viklund_J
2 september 2007 · 35 Inlägg

Tråkit, synd att man inte ska få ha grejerna ifred...men det verkar hända en del grejer på gärdet och blomkransen...har inte drabbats än som tur e peppar peppar... hoppas du får tillbaka grejerna iaf....

Norde fotointresserad
3 september 2007 · 2 307 Inlägg

håller öron och ögon öppen om d skulle komma fram nåt.. hoppas du får tebax grejjerna iaf..

Viklund_J
13 september 2007 · 35 Inlägg

Jahapp, då har jag haft inbrott och blivit av med steg baslåda å ett par högtalare då... suck...verkar va en hel del sånt skit i Bollnäs nu....

VivaLaFritz
13 september 2007 · 342 Inlägg

En polare blev av med sin låda och steg när han nyss köpt ny bil, det var bara någon vecka sen här i bollnäs..  undra vem fan det är som håller på såhär!  Ska men ens våga ha bilen ute mer?

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang