någon har hackat mitt msn

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
8 augusti 2007 · 381 Inlägg

aa som rubrik någon har hackat sej in på mitt msn och är inne och skriver nu
hur får ja bort den jäven där ifrån
tror de bara är msn, men kanske är hela datorn
har brandvägg och allt.. sad

Power is Nothing Without Control
chrizz Administratör
8 augusti 2007 · 11 783 Inlägg

Har dem bytt lösenordet då? Om inte så logga in du och byt lösenord till nått annat.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ErskPersk Svindåre
8 augusti 2007 · 1 433 Inlägg

finns ju ett nytt msn virus, som tar sig in i msn, och skriver till kompisar utan att man själv vet av det. när "viruset" skriver skickar det en webadress som viruset sprider sig själv på. du har inte tryckt på nå skumma länkar på sistone?

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
8 augusti 2007 · 381 Inlägg

får prova det chrizz

tycker bara de e konstigt att dom är inne och skriver samtidigt som mej :S

Power is Nothing Without Control
DieselSmoke
8 augusti 2007 · 21 Inlägg

Eller har du bara varit inne på msn på nån annans dator och på den datorn var "Spara mitt lösenord" i kryssat ? Hände mig en gång.

Alltså att nån annan har loggat in på din msn på de sättet.

Senast redigerat av DieselSmoke (8 augusti 2007)

LordGlassboet Glassbåtsingengör
8 augusti 2007 · 207 Inlägg

Man kan inte vara inloggad på två stationer samtidigt, om du är inloggad och någon annan loggar in loggas du ut. Då låter de nästan som om nån är inne på din dator å härjar

Signaturtext kan du vara själv!
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
8 augusti 2007 · 381 Inlägg

ErskPersk:har kommit upp ett par sånna virus länkar men har aldrig tankat ner filen
DieselSmoke: tror inte jag har loggat in på nån annans dator och sparat de,och som LordGlassboet säger så kan man inte vara inne på 2 samtidigt  sad

Senast redigerat av NitrousOxideSystem (8 augusti 2007)

Power is Nothing Without Control
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
9 augusti 2007 · 381 Inlägg

liten update
det funkade inte att byta lösenord, någon som har något annat förslag?
fast han skriver bara när ja pratar med en specefik person :S
kanske är han som jag pratar med som är hackad?

Power is Nothing Without Control
selste
10 augusti 2007 · 11 Inlägg

haha är du säker på att det inte är den personen som driver med dig då? Finns ett program som gör så att det ser ut som "den andra personen" skriver fast det i själv verket är du som skriver åt han. Blev tjorvigt att förklara men du kanske fatta tongue

MilleN
10 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

haha ja det är han som 'hackar' den konversationen bara.. Var med om det för ett jäkla tag sedan, han snackade skit om sig själv från min och blev skitsur på mig, försökte helt desperat förklara att det inte var jag som skrev utan någon som hackat wink Kan tänka mig att han garvade gott.

selste
10 augusti 2007 · 11 Inlägg

haha, ja fan vad mkt roligt man har haft med det där tongue

Lindgren_
10 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Hmm det där hade jag med är nån som är inne i din data eller inne imsn.. hans msn namn står där nere där det står ....@hotmail.com skriver blablabbla osv.. om dufattar smile

Johan Lindgren
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
10 augusti 2007 · 381 Inlägg

haha aja dåså tack för hjälpen big_smile

Power is Nothing Without Control
skumtezz
10 augusti 2007 · 306 Inlägg

en kompis har haft det virus skiten på sin dator. och sen skickade hon en länk till min msn, och det va det jävla viruset.
inte skoj assåsad

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
FireTraXX DFFL
10 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Det är ett program som gör att den du pratar med kan ta ditt nick och skriva saker "från" dig, alltså så att det ser ut som att det är från dig men det är egentligen den personen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
10 augusti 2007 · 2 362 Inlägg

FireTraXX skrev:
Det är ett program som gör att den du pratar med kan ta ditt nick och skriva saker "från" dig, alltså så att det ser ut som att det är från dig men det är egentligen den personen.

hehe.. har haft det programmet och det är sjukt kul! big_smile och själv blivit lurat med det också big_smile
Tror det är MSNDISCOVERYPLUS eller något, google på det, det är även sett bra tilläggsprogram till MSN med mycket bra grejer i! smile


Sen tänkte jag även säga till personen som sa " man kan aldrig vara inne på 2msn samtidigt" Jo visst kan man det, men då måste man hara lite tilläggsprogram och skit! har själv testat! tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
golf_greatpower
15 september 2007 · 257 Inlägg

Hhaa det där låter lite som msn discovery på själva är person du skriver med som hackar dig.. han skriver typ !imate eller något så skriver han en sak fast det står att det är du som skriver. det har man blåst mycket folk med.

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
FireTraXX DFFL
15 september 2007 · 9 020 Inlägg

golf_greatpower skrev:
Hhaa det där låter lite som msn discovery på själva är person du skriver med som hackar dig.. han skriver typ !imate eller något så skriver han en sak fast det står att det är du som skriver. det har man blåst mycket folk med.

Grymt att lyfta en tråd bara för att skriva samma som andra har skrivit...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
TheBlackBullit
15 september 2007 · 195 Inlägg

hhahahhahahahhahaha det är sånna som inte har ett liv jag fattar inte varför man äns ska hacka ett msn konto... jävla töntar asså de som gjorde det

BMW E39 M5 (2000)
golf_greatpower
16 september 2007 · 257 Inlägg

FireTraXX skrev:

golf_greatpower skrev:
Hhaa det där låter lite som msn discovery på själva är person du skriver med som hackar dig.. han skriver typ !imate eller något så skriver han en sak fast det står att det är du som skriver. det har man blåst mycket folk med.

Grymt att lyfta en tråd bara för att skriva samma som andra har skrivit...

men såg ju inte att han hade skrivit det. tills efter..

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang