Jävla idioter som prejar folk av vägen! Avundsjuka? IDAG IGEN (läs sida 3)

Joopet
27 augusti 2007 · 72 Inlägg

loffe007 skrev:
bara jag som tänker på den där gammal filmen där det är en snubbe som blir jagad av en fet tradare efter nån enslig väg i usa. komemr dock inte på vad filmen heter. typ inga repliker i filmen. som bara en bil som blir jagad av en tradare i en timme .. smile

Heter inte den Maximum overdrive?

henkebenke
27 augusti 2007 · 1 703 Inlägg

Joopet skrev:

loffe007 skrev:
bara jag som tänker på den där gammal filmen där det är en snubbe som blir jagad av en fet tradare efter nån enslig väg i usa. komemr dock inte på vad filmen heter. typ inga repliker i filmen. som bara en bil som blir jagad av en tradare i en timme .. smile

Heter inte den Maximum overdrive?

Jopp, av stephen king jäkligt bra smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
jetta16v
27 augusti 2007 · 1 534 Inlägg

Nej, ni måste mena Duel...

henkebenke
27 augusti 2007 · 1 703 Inlägg

jaaaaafan, Duel är det ju big_smile tyckte den andra verkade lite för ny big_smile

Stephen Spielberg dock big_smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
plankan
27 augusti 2007 ·

var de inte dennis weever som oxå spelade mc'claud i den filmen ?

loffe007
27 augusti 2007 · 905 Inlägg

joda dennis Weaver var nog med i den filmen.

raliman08
10 september 2007 · 151 Inlägg

Slovenian skrev:

ToTTeN skrev:
Idag igen.. Samma person.. samma vita volvo 740.. samma JÄVLA hund.

Hur det gick till.

Jag körde ut ifrån statoil. på högra sidan.. åt vänster.. när jag kommit en bit så kör han ut å försöker preja in mig mot en trotoar kant. Han missar.

Jag blir lite SMÅ sur.. å tänkte.. denna gången ska jag fan ta hans reggistrerings nummer.
Kör effter.. När jag har kommit ikapp (en bra bit pga vill inte köra förfort där det är folk).. så kör jag så nära att jag kan läsa av registrerings nummret.. Å då tvärnitar han för att jag skall köra in i han bakifrån. Tacka vet jag bromsar. Nu har jag regg nummret så då vände jag hem.

Skall skriva på vv.se och få ut namn och sådant. Sedan funderar jag på att anmäla honno.
Inte för att jag tror att det hjälper men känns nog bättre.


//tobias

Polisen kan inte göra något då de ej har sett det. Blir hans ord mot ditt ord.
Åk ner till honom med några kompisar och för en liten diskussion med honom istället ... Snabbt, enkelt och underhållande.

Mvh

Åka dit med några kompisar är ju också rätt fräckt roll när ska töntar lära sig att lösa saker själva utan att vara tuffa med uppbackning av en jä... massa kompisar?

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...
airflow Avstängd
10 september 2007 · 653 Inlägg

inget nytt om han som kör volvon??

Jag har rätt i vad jag än säger.
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
11 september 2007 · 3 585 Inlägg

Har inte gjort nått. Orkar inte. men händer det 1 gång till så händer ned nått (nej inget våld). men håller tummarna att det inte blir så

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
arpus GOES wild
11 september 2007 · 325 Inlägg

För er som inte redan vet, kan man skicka ett SMS via mobilen till VV's mobila tjänst för att få reda på vem som äger ett fordon!

ex. ABC123

Skicka detta till:    71 456

kan skriva på alla möjliga sett, ex.
ABC123    ABC 123    abc123   abc 123

SMS'et kostar som ett vanligt SMS! Du får svar direkt!

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
Joo
12 september 2007 · 741 Inlägg

Förstår dig ToTTen, kan fatta om du blev förbannad hehe smile

Min farsa skulle åka och Handla i Sin Saab 9-3 för 2 mån sen, och rätt som det är backar en jävla Volvo raggare in i Sido dörren på honom med sin Helsvarta volvo 240 från typ 40 talet med tonade kolsvarta rutor runt om, han måste ha haft full gas med backen i. Gissa om han fick betala. Volvo raggare med sina 240/740 bilar som är 18 år kan fan inte köra, sker hur många krockar som helst med dom bilarna i denna stan. Är det för att dom vet att dom har fula bilar som dom inte är så noga? var också med om att en volvo 740 slängde upp dörren i våran 9-3a så det blev ett stort jack i passagerar dörren, den jäveln stack iväg så det fick farsan lägga ut pengar på.. Man blir så jävla förbannad..

xBjorlingx
12 september 2007 · 433 Inlägg

Joo skrev:
Förstår dig ToTTen, kan fatta om du blev förbannad hehe smile

Min farsa skulle åka och Handla i Sin Saab 9-3 för 2 mån sen, och rätt som det är backar en jävla Volvo raggare in i Sido dörren på honom med sin Helsvarta volvo 240 från typ 40 talet med tonade kolsvarta rutor runt om, han måste ha haft full gas med backen i. Gissa om han fick betala. Volvo raggare med sina 240/740 bilar som är 18 år kan fan inte köra, sker hur många krockar som helst med dom bilarna i denna stan. Är det för att dom vet att dom har fula bilar som dom inte är så noga? var också med om att en volvo 740 slängde upp dörren i våran 9-3a så det blev ett stort jack i passagerar dörren, den jäveln stack iväg så det fick farsan lägga ut pengar på.. Man blir så jävla förbannad..

Har kompis som voltade med sin Saab 900 när han var 18 år.

Har en annan som krockar med alla sina bilar..oavsett märke!

Vidare så var det en gång en tant som körde (Med sin Mercedes) rakt in i min bil.

Så jag vet inte riktigt om din teori stämmer, att det bara är Volvo-bilar som står för alla olyckor..

Har själv haft ett x antal Volvobilar, och har aldrig krockat eller prejat folk av vägen..men jag kanske är den enda som kört Volvo som inte gjort det då eller?

Men han med den vita 740in och hunden som verkar tycka om att prejja E36or verkar ju inte helt kry..men han kan lika gärna ha kört t.ex en Fiat?

Men hoppas för ToTTeNs skull att han lägger av med det han gör, eller att han kanske missar din bil och kör ner i diket själv. (dock inte när han har hunden med sig)

Over and out..

Joo
12 september 2007 · 741 Inlägg

xBjorlingx skrev:
Har kompis som voltade med sin Saab 900 när han var 18 år.

Har en annan som krockar med alla sina bilar..oavsett märke!

Vidare så var det en gång en tant som körde (Med sin Mercedes) rakt in i min bil.

Så jag vet inte riktigt om din teori stämmer, att det bara är Volvo-bilar som står för alla olyckor..

Har själv haft ett x antal Volvobilar, och har aldrig krockat eller prejat folk av vägen..men jag kanske är den enda som kört Volvo som inte gjort det då eller?

Men han med den vita 740in och hunden som verkar tycka om att prejja E36or verkar ju inte helt kry..men han kan lika gärna ha kört t.ex en Fiat?

Men hoppas för ToTTeNs skull att han lägger av med det han gör, eller att han kanske missar din bil och kör ner i diket själv. (dock inte när han har hunden med sig)

Over and out..

Jo, men nu var det ju så att jag har aldrig skrivit att det bara är volvo bilar som krockar smile men i denna staden så är det många som man hör har repat andra bilar/kört in i andra bilar och sedan stuckit..

Munkis
12 september 2007 · 1 637 Inlägg

Vad drar vi för slutsat av detta då? Jo! alla som kör volvo är dumma i huvet , framförallt om man har en kantig volvo , ingen som kör volvo(sveriges vanligaste bil) kan köra bil . alla som kör volvo smiter från olyckor . och 80% av alla inlägg i denna relativt allvarliga tråd har inget med saken att göra .. over and out //David

Senast redigerat av Munkis (12 september 2007)

Joo
12 september 2007 · 741 Inlägg

Munkis skrev:
Vad drar vi för slutsat av detta då? Jo! alla som kör volvo är dumma i huvet , framförallt om man har en kantig volvo , ingen som kör volvo(sveriges vanligaste bil) kan köra bil . alla som kör volvo smiter från olyckor .

http://www.piratebits.org/pic/smilies/no.gif

PlumCrazy
12 september 2007 · 881 Inlägg

[WTF]

Men hallå ^.-  man blir ju inte efterbliven bara för att man kör ett speciellt märke. Dåliga förare väljer ju inte ett speciellt märke, så som BMW, Audi, Volvo t.ex. de bara finns, de kan till och med sitta bakom ratten på eran egen bil vid vissa tillfällen, jag lovar! tongue

[/WTF]

Senast redigerat av PlumCrazy (12 september 2007)

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
xBjorlingx
20 september 2007 · 433 Inlägg

Munkis skrev:
Vad drar vi för slutsat av detta då? Jo! alla som kör volvo är dumma i huvet , framförallt om man har en kantig volvo , ingen som kör volvo(sveriges vanligaste bil) kan köra bil . alla som kör volvo smiter från olyckor . och 80% av alla inlägg i denna relativt allvarliga tråd har inget med saken att göra .. over and out //David

Precis!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang