Vandalisering i Spånga

mr_smooth
19 september 2007 · 4 Inlägg

Kommer ut ikväll 19/9 vid c:a 21:00 till Kronofogdevägen i Spånga och ser att någon repat min bil och smitit från platsen. Bilen i fråga är en mingblå Audi S4 Avant av 1999 års modell.

Svårt att bedöma omfattningen av skadorna, då det är becksvart ute, men helt klart har det gått igenom klarlacken och in i plåten på vissa ställen. Inblandade partier är förardörr och bakdörr samt en del av bakskärmen. Ungefär i höjd med dörrlisterna. Klart är också att det kommer bli dyrt att åtgärda. sad

Vid första anblick ser det ut som någon kört och skrapat längs sidan med något fordon. Långa vita och breda repor i dörrarna samt att dörren tryckts in precis i skarven mellan förardörr och bakdörr.

Även en annan bil har liknande skador, om än mindre omfattande.

Om någon på detta forum sett eller hört något som kan relateras till den här händelsen, vänligen pm:a mig här på garaget.org.

Tips som leder till att personen som repat fel bil får sitt straff, belönas snuskigt rikligt.

Jag vill försöka hålla polisen borta från det här ärendet tills dess att jag fått ta hand om den/de som förstört min bil.

//Jeppe

Lycka är inget mål -det är ett sätt att färdas
Audi A4 2.0 TDi (140) "Turbotraktorn" (2007)
Audi_S-power Ingen riktig Audi utan quattro!
19 september 2007 · 203 Inlägg

Fy fan vad trist på en så fin bil:(

Ingen Riktig Audi Utan quattro
Audi S4 2.2TQ
Audi RS2 Porsche "Built by Porsche Zuffenhausen" (1994)
Audikrille
19 september 2007 · 324 Inlägg

Är det vita repor så är det "bara" i klarlacken.

Fiesta XR2 1.6 -87
Focus HGV -99
cutlass
24 september 2007 · 383 Inlägg

Å såå trist!! Spånga av alla ställen där de inte händer alltför få sånna saker tyvär.. =/

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang