Kuggad Pga för mycket uppsikt?

whitesnake Fiat och Alfa Romeo mekaniker
24 september 2007 · 285 Inlägg

Det är aldeles för många som får körkort som inte borde ha det!! samtidigt som många kuggar fast de inte borde...

När ja körde upp så körde ja som ja körde hemma med föräldrarna, struntade i det som körskolan hade sagt och så klarade ja det utan problem. De överdriver med allt på körskolan så det blir helt orytmisk körning.

Taggo1
24 september 2007 · 67 Inlägg

darkwizard skrev:

Taggo1 skrev:
Jahappdå kuggade man i västerås för andra gången då hmm

Varför det?? Kom inte och säg att du fick Kugg-Britt??? Annars, kör upp i Köping, där du bor.

För att det är så otroligt långa vänteköer och det orkar jag inte hmm Finns det någon uppkörningstider i hallsta?

Nej inte britt, Nån ulf och en gång matts

smile

Joo
24 september 2007 · 741 Inlägg

Ibland har man otur och gubben/kärringen man kör upp med känner att dom har Godkänt för många på rad så då börjar dom kugga lite folk så det inte ska se allt för bra ut i Statistiken..

Taggo1
25 september 2007 · 67 Inlägg

Joo skrev:
Ibland har man otur och gubben/kärringen man kör upp med känner att dom har Godkänt för många på rad så då börjar dom kugga lite folk så det inte ska se allt för bra ut i Statistiken..

Det är ju bara sjukt, så bordet det inte vara, Någon som har nå tips om nån bra stad att köra upp i?

berglof88 SAAB-Dåre
25 september 2007 · 192 Inlägg

Jag hade uppkörning i 17minuter 8-) Åkte till en kyrka och vände och for tillbaka till vägverket ;D

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
Tom Darth Vader
25 september 2007 · 1 644 Inlägg

Det enda han sa te mig när jag klarade det var att jag gasade på för dåligt när jag skulle ut på motorvägen tongue

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Helander
25 september 2007 · 23 Inlägg

Man kan inte dra alla körskolor över en kant heller, en del lärare är bra, en del är sämre och andra rent utav riktigt dåliga tongue

Klarade på mitt andra försök, enda anledningen till min första kugg var att jag bytte körfält 40m innan en rondell istället för 200m innan, kunde knappt byta p.g.a så tät trafik men där blev det en kugg på det, fastän jag körde exemplariskt och inte klantade mig.

Andra gången när jag blev godkänd körde jag rent utav sämre tyckte jag själv fast körläraren sa att det inte fanns nåt att anmärka på..

Men mitt enda tips är att ta med körläraren i bilen under uppkörningen eftersom körlärarna har en hyfsat nära kontakt med uppkörningsledarna, då de träffas var och varannan dag och jag tror ärligt talat att dom oftare förbiser "småfel" när läraren är med jämfört med om de är ensamma med en elev i bilen, då det alltid bara är ord mot ord och du kan bli kuggad för i princip vad som helst, så som jag blev. Resten ligger (tyvärr) i att ha tur med vem man kör upp med.. fick en surcpgubbe första gången, och en snäll tjej andra. Väldigt tråkigt att det ska behöva vara så.

BTW, jävla gött för dom som inte behöva köra mer än en kvart, tjugo minuter. En annan blev prövad i 45 min på en massa saker däribland start i brant backe bakom dyr lexus big_smile

Senast redigerat av Helander (25 september 2007)

//Helander
Akka
25 september 2007 · 1 174 Inlägg

whitesnake skrev:
Det är aldeles för många som får körkort som inte borde ha det!! samtidigt som många kuggar fast de inte borde...

Word som fan!

villon
25 september 2007 · 684 Inlägg

Ja jag har uppkörning i november den 6:e, får se hur det går hmm är beredd på kugg ärligt talat. Då i lund där jag bor, kör ganska många upp och det är tät kö på allt. Hoppas dock jag får en bra uppkörningsnisse tongue

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
twin_cam Smålänning
25 september 2007 · 7 877 Inlägg

Mina föräldrar sa till mig att "Okej, vi betalar en uppkörning, men kuggar du får du fanimig betala själv!"
Hadde inte råd att betala en så jag tyckte det var lika bra att klara den...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Taggo1
28 september 2007 · 67 Inlägg

förstår inte, 3 uppkörning idag, Och jag körde mot fucking rött ! förstår inte hur jag kunde missa det

Optic
29 september 2007 · 67 Inlägg

du gav nog ett osäkert intryck i och med att du kollade för mycket i korsningen. han kanske tyckte att du inte visste vad du ska kolla på, utan du bara kollade för att du ska göra det.

roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang