Ännu en tatueringstråd

MarcusL #2573
3 oktober 2007 · 1 489 Inlägg

Hej

Ska tatuera mig väldigt snart hade jag tänkt mig. Har gjort 2st tatueringar som jag gillar. Har nog bestämt mig för 1:an men alltid kul och se vad ni tycker om det smile

Nummer 1:
Höger underarm, tribal byggd med stjärntecken i mitten
http://www.geting.se/image.php/64563-GetAttachment1.jpg

Nummer 2:
Höger arm, 2st tribaler med stjärntecken
http://www.geting.se/image.php/64562-GetAttachment.jpg

Nån som tatuerat underarmen som kan säga hur det är? Sägs att det ska kännas rätt bra vid handleden wink

Mvh MarcusL

• Även den starka måste ta i när han skiter
DanThor Lagerhjon
3 oktober 2007 · 178 Inlägg

Den översta är faktiskt riktigt bra!

Har inte någon på underarmen (än) den håller på att ritas upp. Men har gjort ett par på andra platser. På fotknölen slog nålen ganska bra big_smile

Y_Not Truckdriver!
3 oktober 2007 · 68 Inlägg

Jag har på båda underarmarna och visst på insidan är det känsligt men det går ju iaf värre är det på sidan mellan magen o ryggen där är det tyfft tyckte jag iaf så kör på bara...//T

Kör Vw Caddy 1,9 TDi och Volvo V70
På jobbet Scania R560 -14 Liftdumper
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
3 oktober 2007 · 548 Inlägg

Jag har tatuerat underarmarna fast det är på utsidan! Finns i Galleriet! Mina första så jag har inget att jämföra med men jag tyckte inte det var ngt särskilt! Är ju från person till person också!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Garic
3 oktober 2007 · 539 Inlägg

jag tycket att den första är mycket bättre!!! kör på det

Edvinoo Hetast Just Nu!
3 oktober 2007 · 1 355 Inlägg

den första ser bra ut ..! har 2 på underarmarna o insidan e inte så illa faktiskt de e utsidan vid armbågen som e lite jobbigare men inget man inte klarar av så lycka till big_smile

Inspiration comes standard
AeroMalm BMW fantast
3 oktober 2007 · 1 172 Inlägg

ta nummer 1

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang