GAT/BANRACER VW Golf GTi 2.0 16v

_Spawned_ Maskinförare
9 oktober 2007 · 1 163 Inlägg

Blir ju kalas, men måste du ut med kabelhärvan ? går det inte bara att linda plast eller nått och gömma undan den? om det är till blästring/lack.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Azzliqr German Engineering
9 oktober 2007 · 71 Inlägg

Nej de e ju sant har iofs funderat på det med och det känns som om det är det ena rätta. Blir ju betydligt mindre jobb..

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Ashra
9 oktober 2007 · 346 Inlägg

tror detta kan bli riktigt roligt smile

Azzliqr German Engineering
9 oktober 2007 · 71 Inlägg

Nu har jag suttit o funderat lite på färg och tror inte att det blir matt svart för det verkar vara en väldigt jobbig färg att handskas med. Så har ni några förslag så skall dessa beaktas! Annars blir det blank svart!

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Rille0
9 oktober 2007 · 2 021 Inlägg

på me feta skärmbreddare om d ska bli en banracer!!

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Azzliqr German Engineering
9 oktober 2007 · 71 Inlägg

Blir vanliga g60 breddarna. Blir mycket jobb annars, har lite annat o tänka på ist för utseendet. Som sagt va så ska den ju även gå lika bra på bana som gatan.

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Azzliqr German Engineering
12 oktober 2007 · 71 Inlägg

Hopp idag fick man hem nya Bilsport Och Firrarin där satte ju inte tankar i huvudet på mig iaf! Nu e ddet fastställt!

HJULUPPHÄNGNING: VIT
KAROSS: MATTSVART
MOTORRUM: BLANKSVART
BROMSAR: GULD

Hur tror ni det låter? Väntar ivrigt på löningen så man kan skicka iväg den på blästring. Tack för att ni läser

Mvh Andreas

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
JolliW
13 oktober 2007 · 255 Inlägg

Gillar de här..smile
Blir vässning av motorn?

Lycka till

Audi A4 Quattro
Azzliqr German Engineering
13 oktober 2007 · 71 Inlägg

Nja inte ännu tror det funkar som den är kolla info.. Är super het i Sugisar så jag är inte sugen på kompressor eller turbo (tjuvluft) .. Men troligtvis blir det lite enklare trimm av sugisen.. Ge mig lite förslag tack!

Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
makarof
18 oktober 2007 · 174 Inlägg

mörkgrå metallic med matt svart dekals på sidan. DE BLIR grejjer det! tongue

LADA Turbo-Vaz:en Turbo ryssen
Bubbaman Byfåne
18 oktober 2007 · 368 Inlägg

Coolt bygge. Ska följas noga.
Tycker du ska har kvar guld färgern. Kanske lacka tacket i en annan färg.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang