Att lägga upp bilar man inte äger...

Pi Just another freak in the freak kingdom
5 januari 2006 · 378 Inlägg

MR2_Racing skrev:
Kanske borde endast dom som har en egen bil upplagd få rösta. Det är bara en idé, men det kanske skulle funka iaf.

//Erik

Det håller jag med om. Då skulle iaf många försvinna..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Fredrik__A Besserwisser
5 januari 2006 · 312 Inlägg

Pi skrev:

MR2_Racing skrev:
Kanske borde endast dom som har en egen bil upplagd få rösta. Det är bara en idé, men det kanske skulle funka iaf.

//Erik

Det håller jag med om. Då skulle iaf många försvinna..

Hur ska du hålla reda på att det är just den som lägger upp bilen som äger den?

Fredrik, Laxå
Maizer
5 januari 2006 ·

Japp nu har jag fått tvåor och ettor och det är ganska lätt att klura ut vilka som gett dem. Folk ger ju betyg efter vad de tycker om folk och inte vad de tycker om bilen, eller vad säger du Fredrik__A?

Fredrik__A Besserwisser
5 januari 2006 · 312 Inlägg

Maizer skrev:
Japp nu har jag fått tvåor och ettor och det är ganska lätt att klura ut vilka som gett dem. Folk ger ju betyg efter vad de tycker om folk och inte vad de tycker om bilen, eller vad säger du Fredrik__A?

Har du nåt problem så ta det med de som sköter om det här stället så kan de nog kolla vem som röstat vad. Jag har inte röstat på din bil och tänker helle rinte göra det. Har aldrig lagt en röst eftersom jag själv inte lagt upp min egen än.

Fredrik, Laxå
Founder
6 januari 2006 · 1 414 Inlägg

Håller med dig mrcelica (första inlägget). Tråkigt när folk gör så sad

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
JohnnyN Rutinerad medlem
6 januari 2006 · 1 938 Inlägg

Visst, folk ska rösta efter hur de upplever bilen, men att rösta "Skroten nästa" är väl lite väl extremt tongue
dock så har jag en obesvarad fråga ännu: varför har det haglat 1or sen jag började skriva här i den här tråden? tongue

edit: stavfel

Senast redigerat av calibra_nox (6 januari 2006)

jocke_
12 januari 2006 · 264 Inlägg

Jag förstår faktiskt inte nöjet med att lägga upp bilder på en bil man inte har?
Men det e klart det finns tydligen människor som tycker att det är kul att "luras".
Lyckas dom lura mig bjuder jag på det nöjet.

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637
Mitsubishi Eclipse "GS" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang