vad kan man göra i karlskrona och vilka är därifrån?

loudness
23 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

som rubriken säger va kan man hitta på där om kvällarna? uteställen osv, ska ner på varvet och jobba några månader frammåt vet inte hur länge så tänkte höra om de finns nått gött folk därifrån och va man kan sysselsätta sig med efter jobbet om man inte är helt död

-Claesson-
23 oktober 2007 · 133 Inlägg

Jag e från karlskrona ( 2,5 mil utanför).... menmen...
Det som finns å göra här e väl...... jadu! bra fråga:D
Men uteställen... det bästa e väl "Nivå" sen har vi "piraten", "olearys" och playbar m.m...
Så uteställen finns det iaf:D

Du kommer garanterat trivas!

MVH!lol

Från Landet...
klimpan
23 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

här är en i från karlskrona=) farsan jobba på vervet me hoppas du kommer trivas här finns ju lite att göra i vår lilla stad. finns ju bollvling haller och lite så biograf:P vad bruka du vilja göra efter jobbet?

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
loudness
23 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

klimpan skrev:
här är en i från karlskrona=) farsan jobba på vervet me hoppas du kommer trivas här finns ju lite att göra i vår lilla stad. finns ju bollvling haller och lite så biograf:P vad bruka du vilja göra efter jobbet?

jadu de får bli efter man man orkar och va dom man lär känna där är sugna på bio kan bli svårt för man lär ju decka efter att ha jobbat 10timmar:P men som sagt mest nyfiken va de finns för möjligheter.. blir å glida ner med bilen första veckan så man lär sig stället sen blir de nog tåg för det verkar inte va roligaste vägen å köra ner dit, ni har inte några onsdagsträffar hehe

MarcusL #2573
23 oktober 2007 · 1 489 Inlägg

Finns discobowling ute på Saltö (Cyberzone heter det) där kan du ta några öl och bowla lite smile

Piraten - Ungdomar mellan 18-25 mest. Rätt trevligt, dock litet dansgolv om man gillar det

Nivå - Folk mellan 20-30år. 2st våningar, stor tv, fint ställe smile

OLearys - Mest äldre folk, runt 30-50år. Inte varit där så ofta så kan inte snacka om det.

Varje fredag-lördag är det bra med drag på Torget, där samlas alla och snackar skit och ibland kan det bli lite nattrace nånstans.

Vet inte riktigt vad du vill veta? Kommer 2mil utanför Karlskrona smile

• Även den starka måste ta i när han skiter
GrebyAxel
23 oktober 2007 · 524 Inlägg

Åk till Polen,,,

-Claesson-
23 oktober 2007 · 133 Inlägg

MarcusL skrev:
Vet inte riktigt vad du vill veta? Kommer 2mil utanför Karlskrona smile

2,5 mil! big_smile

Från Landet...
klimpan
23 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

loudness skrev:

klimpan skrev:
här är en i från karlskrona=) farsan jobba på vervet me hoppas du kommer trivas här finns ju lite att göra i vår lilla stad. finns ju bollvling haller och lite så biograf:P vad bruka du vilja göra efter jobbet?

jadu de får bli efter man man orkar och va dom man lär känna där är sugna på bio kan bli svårt för man lär ju decka efter att ha jobbat 10timmar:P men som sagt mest nyfiken va de finns för möjligheter.. blir å glida ner med bilen första veckan så man lär sig stället sen blir de nog tåg för det verkar inte va roligaste vägen å köra ner dit, ni har inte några onsdagsträffar hehe

ja du va inte lätt att komma på nått tongue men det finns ju lite att göra som sagt tongue du får väll fixa lite onsdags träffar smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
loudness
23 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

hehe mm får la se vad man orkar men nu vet jag iaf va de finns för lite olika saker å göra där.. tack så mycke

kohler
23 oktober 2007 · 671 Inlägg

man kan (kunde?) göra lumpen smile vi flottans gossar har alltid trevligt wink

Second is the first loser
klimpan
23 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

ha det så trevligt i alla fall=) kankse vi syns smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 oktober 2007 · 3 804 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=19806 Trodde aldrig jag skulle säga de här till en moderator men Använda sökfunktionen för in i helvete (Med glimten i ögat) wink


Bmw osv..
loudness
24 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=19806 Trodde aldrig jag skulle säga de här till en moderator men Använda sökfunktionen för in i helvete (Med glimten i ögat) wink

haha klart jag sökte men missade den bland alla andra träffar, sen va de inte riktigt samma fråga som jag va ute fter.. jag kommer va där på obestämd framtid med min. fram till jul.

dallelito med lem
24 oktober 2007 · 1 147 Inlägg

det roligaste du kan göra e nog o skaffa kompisar tongue staden i sig erbjuder för lite.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang