styling tips till 740-760

timpa_
28 oktober 2007 · 242 Inlägg

har en 760 som jag skulle vilja ha lite tips om hur jag skulle kunna göra den snyggare utan att det kostar allt för mycket.

Blomsterberg plattsättare!
28 oktober 2007 · 804 Inlägg

lacka listerna under lyserna å under blinkersern där. köp andra fälgar gör halva bilen ungefär smile sen kan du ju lacka lite lister och så

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
Onee
28 oktober 2007 · 342 Inlägg

köp vita Blinkers runt om, 90ans baklampor, lackera å plasta igen listerna under strålkastarna, Tona alla rutor samt en stor bord i fram, sänkning det gör nästan hela bilen.

sen kan du juh alltid också köpa lite ljud å andra fälgar

R_fused There is no replacement for displacement
29 oktober 2007 · 630 Inlägg

Beror väl lite på vilken stil du vill ha, personligen tycker jag du ska satsa på snygga fälgar, sänka lite, inte toklågt. lacka lister mm. inga stora dekaler eller board eller sånt. Cleant och välputsat ska de va!

johanhhh
30 oktober 2007 · 396 Inlägg

kanske ett diskret kjolpaket också?

Erixzon
30 oktober 2007 · 51 Inlägg

Titta på min gammla som jag har på min sida... big_smile Addon läppar, turbogrill, vita blinkers, 90:ans bakljus,Addon sidokjolar, Fulltonad rök färgad, Sänk den, Lacka ner koffångarna, Stänkläppar behöver moddas om lite om du sätter på sidokjolar, lr köp 850 stänkläppar, koppla om ljusen ifram så det blinkar i hela å lyser orange ljus jämnt, typ det jag gjorde med min...big_smile Hoppas du fick lite tips nu.. big_smile Rösta gärna på min..big_smile Lycka till!

Volkswagen Passat 1.8t "Erixzon" (2001)
Pliind
30 oktober 2007 · 194 Inlägg

add-on, rutgrill, vita blinkers, lacka listen under lyktan å blinkers.. koppla om bakljus så att dimljusen lyser också (byt ut dimljus lampa mot 5w), reflexramp, snowcap, snygga fälgar, sänkningsats, GLE lack, bort med gubbkrök, stänkisar fram å bak, dimljus, lacka innanför lyktan svart och nya volvo emblemet på grillen.

Volvo V60 T4 "Polestar optimerad" (2020)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang