Döden Är Närmare Än Du Tror...

ironhead volvoraggare
11 december 2007 · 4 776 Inlägg

alltid jobbigt när folk kör i hjäl sig r.i.p

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
HoKkee
11 december 2007 · 845 Inlägg

R.i.p

GripenT16
11 december 2007 · 403 Inlägg

R.i.psad

Scratch
11 december 2007 · 719 Inlägg

V.I.F

Döden kan ligga runt hörnet vet ju inte vad som kan hända. Du kan ju falla ihop o dö precis vart o är som helst.

Så lev nu o ha kul. Har själv vänner som gått bort i unga åldrar så ta vara på tiden. Gör det du vill.

live free, die young.
anvandare_12345
11 december 2007 · 654 Inlägg

R.I.P.


http://www.vv.se/ddd2_templates/Page____22890.aspx
Dessa två gick i klassen över mig på högstadiet. Isgata. Ca 06:00 söndag morgon.

Senast redigerat av danhild (11 december 2007)

Performance_ Förjaevle Brao
11 december 2007 · 555 Inlägg

R.i.p

Murvald Knegare
11 december 2007 · 718 Inlägg

Mjo visst 'r den det, men man ska inte gå och tänkta på det hela tiden, då lever man inte..

RIP!

William 2009-02-20
Nattugglan Idiot..
11 december 2007 · 285 Inlägg

beemern skrev:

Nattugglan skrev:
Jag tror media överdriver det mesta när det gäller att dom flesta dör så enkelt.
Jag har iaf klarat mig rätt bra.

Känns som det är rätt svårt att dö efter alla idiotgrejer man gjorde när man var mindre


Plockade en lyktstolpe med moppen i "90" på mätaren .. kanske riktiga 60-70 och klarade mig utan sjukhus men fick dock ligga hemma i sängen i två dagar.

Sen blev jag påkörd på 70väg  av en bil när jag körde moppe och bilen låg en bit över hastighetsgränsen enligt vittnen och polisen/ambulansen förstog inte hur jag enbart klara mig med  ett brutet revben och nedsatt känsel i överdelen av rumpan haha..

Moppen blev det dock bara skrot av.
och civicen som körde in i mig var tvungen att köpa en ny kofångare,motorhuv,lyktor osv.

Sen har jag åkt på motorhuven och flygit av när polaren tvärnitade och klarade mig med enbart skrapsår.

oj va du e tuff. snarare en tönt, sitta här och skryta om de där när de handlar om en bilolycka me ungdommar som avlidit.
tror mycke av alla de senaste olyckorna beror faktiskt på att många ungdommar tycker dom e jätte tuffa då dom far å kör fort å har sej men kan i själva verket inte hantera fordonet nog för att kunna klara sej från en ev avåkning pga brist på kontroll...

KÖR ME SKALLEN INTE FÖR Å VA TUFF...


R.I.P...

Vad menar du med "Oj vad tuff du är ? " och vad fan gör mig till en tönt?.
Sa enbart så som jag tänker,Folk kläcker ur sig saker som "krockar du i 70 så är du död"
Men det brukar ju inte sluta så att dom dör för det.

Det var så jag försökte förklara..


Sen trodde jag inte det var en tråd där alla skulle skriva "RIP".
Utan en tråd där man skulle diskutera om hur enkelt det var att dö för den hette "Döden är närmare än du tror"

Senast redigerat av Nattugglan (11 december 2007)

beemern .......
11 december 2007 · 2 655 Inlägg

Nattugglan skrev:

beemern skrev:

Nattugglan skrev:
Jag tror media överdriver det mesta när det gäller att dom flesta dör så enkelt.
Jag har iaf klarat mig rätt bra.

Känns som det är rätt svårt att dö efter alla idiotgrejer man gjorde när man var mindre


Plockade en lyktstolpe med moppen i "90" på mätaren .. kanske riktiga 60-70 och klarade mig utan sjukhus men fick dock ligga hemma i sängen i två dagar.

Sen blev jag påkörd på 70väg  av en bil när jag körde moppe och bilen låg en bit över hastighetsgränsen enligt vittnen och polisen/ambulansen förstog inte hur jag enbart klara mig med  ett brutet revben och nedsatt känsel i överdelen av rumpan haha..

Moppen blev det dock bara skrot av.
och civicen som körde in i mig var tvungen att köpa en ny kofångare,motorhuv,lyktor osv.

Sen har jag åkt på motorhuven och flygit av när polaren tvärnitade och klarade mig med enbart skrapsår.

oj va du e tuff. snarare en tönt, sitta här och skryta om de där när de handlar om en bilolycka me ungdommar som avlidit.
tror mycke av alla de senaste olyckorna beror faktiskt på att många ungdommar tycker dom e jätte tuffa då dom far å kör fort å har sej men kan i själva verket inte hantera fordonet nog för att kunna klara sej från en ev avåkning pga brist på kontroll...

KÖR ME SKALLEN INTE FÖR Å VA TUFF...


R.I.P...

Vad menar du med "Oj vad tuff du är ? " och vad fan gör mig till en tönt?.
Sa enbart så som jag tänker,Folk kläcker ur sig saker som "krockar du i 70 så är du död"
Men det brukar ju inte sluta så att dom dör för det.

Det var så jag försökte förklara..


Sen trodde jag inte det var en tråd där alla skulle skriva "RIP".
Utan en tråd där man skulle diskutera om hur enkelt det var att dö för den hette "Döden är närmare än du tror"

jo men på de sättet du skriver de där så låter de på dej som att de va värsta coolt att bli påkörd å kvadda moppeder och att du e as stolt över de...

RonnieH Ford är min grej!
12 december 2007 · 582 Inlägg

Ojj! Här kastas det moralkakor åt alla håll! eller snarare "dubbelmoralkakor"! För det är ju så, så fort en tråd handlar om nån eller några har avlidit på ett eller annat sätt, så ska det låta som alla är helgon. T.ex. "Kör med bälte,använd huvet,fart dödar" etc.. men i alla andra trådar som handlar om buskörning t.ex., kan samma kille/tjej skriva "Fy fan! körde på bredställ genom hela stan o drog en piruett runt en tant i en 343:a". Eller hur!? Så lägg av!

Trådskaparen! skulle bara säga V.I.F

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang