Vår Älskade Zack -05 -07

Camitz
10 december 2007 · 646 Inlägg

Vill bara skriva av mig lite. Jag och min sambo har nu förlorat våran Älskade hund Zack.
Han kommer alltid att finnas hos oss även om det nu är svårt att förstå. Född 05 Död 07
Det är så jävla hemskt, det gick så fort. Har gråtit konstant nu i 2 dagar och kommer garanterat att fortsätta så man tänker på han.

Det fanns ingen bättre hund, han älskade att busa,mysa och bara springa lös och få göra vad han ville!!!

Älskar och tänker på dej Zack!!!

Bilder finns på min sida, då jag inte vet hur man laddar upp här!!

Ville bara skriva av mig lite om min sorg!!!

zlaban08 Glidarn
10 december 2007 · 408 Inlägg

Camitz skrev:
Vill bara skriva av mig lite. Jag och min sambo har nu förlorat våran Älskade hund Zack.
Han kommer alltid att finnas hos oss även om det nu är svårt att förstå. Född 05 Död 07
Det är så jävla hemskt, det gick så fort. Har gråtit konstant nu i 2 dagar och kommer garanterat att fortsätta så man tänker på han.

Det fanns ingen bättre hund, han älskade att busa,mysa och bara springa lös och få göra vad han ville!!!

Älskar och tänker på dej Zack!!!

Bilder finns på min sida, då jag inte vet hur man laddar upp här!!

Ville bara skriva av mig lite om min sorg!!!

Beklagar sorgen! jag va själv tvungen att ta bort min hund pga hög ålder hon blev 13år å det gör så djävla ont i mitt hjärta.

(obrut)
Audi A4 AVANT 1,8T "BULLY" (2001)
Opel astra 1,4 SI "Ambull Car" (1992)
klimpan
10 december 2007 · 2 600 Inlägg

beklagar vet hur det känns =/

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Camitz
10 december 2007 · 646 Inlägg

Det känns så jävla hemskt!!

blacken
10 december 2007 ·

Jag beklagar. sad

mir
10 december 2007 · 336 Inlägg

Beklagar verkligen!! Tvingades ta bort våra hundar med 2 veckors mellanrum i år.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Waho Allmänt Jobbig
10 december 2007 · 1 200 Inlägg

Beklagar, sånt här e inte det minsta kul hmm

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
__Marcus Whitetrash
10 december 2007 · 589 Inlägg

Inte för att vara taskig, men om du gråter i två dagar över att hunden är död, hur blir då reaktion om en närstående dör (Sambo, syskon, förälder, mm) ?

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
klimpan
10 december 2007 · 2 600 Inlägg

hund är en närstående tycker jag en del ut av familjen.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Camitz
10 december 2007 · 646 Inlägg

__Marcus skrev:
Inte för att vara taskig, men om du gråter i två dagar över att hunden är död, hur blir då reaktion om en närstående dör (Sambo, syskon, förälder, mm) ?

Precis som Klimpan skriver så är hunden en familjemedlem!!! O jag kan säga skulle nån närastående dö så skulle jag reagera precis likadant!!
Haft hund själv?
Detta var min och min Sambos första hund och han gick i första hand och älskades mest av oss två!!!!
O ja jag må vara känslig men för mig betydde han sjukt mycket!!!

Saabdajw
10 december 2007 · 199 Inlägg

beklagar,, tråkigt när sånt händer:(

spj MED[liten]LEM
10 december 2007 · 226 Inlägg

Hunden är helt klart en familjemedlem, och det vore konstigt om man inte blir ledsen och sörjer ett tag om en familjemedlem dör... Beklagar verkligen, vet hur det känns, men vet också att det blir bättre, saknaden finns nog alltid kvar, men den blir på ett annat sätt som går att hantera efter ett tag.

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
10 december 2007 · 607 Inlägg

Beklagar, förlorade min hund i april efter å ha haft honom i 16 år. De är hemskt..

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Poshy
11 december 2007 · 10 Inlägg

__Marcus skrev:
Inte för att vara taskig, men om du gråter i två dagar över att hunden är död, hur blir då reaktion om en närstående dör (Sambo, syskon, förälder, mm) ?

Du har aldrig haft en hund va?

Honda Civic "1.8 Executive" (2007)
ironhead volvoraggare
11 december 2007 · 4 776 Inlägg

sånt är jobbigt jag har själv inte haft nån hund men min mor har haft fast man blir ändå ledsen som fan man leker ju och busar me hundarna osv osv och nästa dag ligger hund död på en vetrinärklinik. jag minns hur ledsen man var i typ 1 vecka eller så det är väll 17 år sen typ

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_Ankan
11 december 2007 · 26 Inlägg

beklagar sorgen. har haft 2 schäfer hundar som har gått bort från mig, varav den ena hette zack sad har nu en underbar leonberger som börjar bli lite med åren och har redan börjat förbereda mej för vad som komma skall.sad

Camitz
12 december 2007 · 646 Inlägg

Kommer ju alltid sakna honom, men jag vet att det bästa valet var att ta bort honom så han skulle få må bra!

Tack alla som skrivit!!

__Marcus Whitetrash
12 december 2007 · 589 Inlägg

Nej har aldrig haft någon hund, funderade bara och fick svar på min fråga så.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang