En varning till alla som inte vet!

twin_cam Smålänning
14 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Tror på för klen låda jag också. Sen kan ju kvalitén på steget vara en bidragande orsak, men det måste varit ett riktigt sunksteg då... För jag och några polare hade ett Clas Ohlsonsteg monterat på lådan, och den vibrerade som f*n. Höll aldeles utmärkt.. men det är klart... Kanske är kvalité... Sen sitter mitt Clas Ohlsonsteg fast på baksätets ryggstöd, men basen i skuffen framför s¨å det både vibrerar och har dålig ventilation (fan, har inte tänkt så innan) men det håller utmärkt. Brukar köra igång det oavsett hur kallt det är också.. Kondens? Vem är det?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Streammen Kalaskillen
14 januari 2008 · 246 Inlägg

alexm- skrev:
jaha, hela jävla bilen vibrerar ju när man kör var ska jag ha steget då? på släp?

haha, ja kan du inte bli den försa som kommer med alla steg på ett släp. Lovar du skulle bli min nya idol! cool

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang