Dessa mätartavlor..

Mollllgan
4 januari 2008 ·

Vet ej om detta e rätt... men jag skriver iaf... för jag vet inte var annars...
Jag har en annan tråd nån stans i smeten om samma sak men nu vill jag verkligen ha hjälp...
Då jag har bytt brommsar och ok på bilen så känner jag nu att jag vill ha vita mätartavlor eller liknande..
Finns det någon som kan tipsa om var dem finns??? Vill helst inte plocka ut hela tavlan o skicka in den till nån firma o sen inte få hem den igen.. + att detta är den enda bilen som vi har i familjen... Eller kanske någon som har ram till dem o kan skicka det till mig.. vill verkligen ha fatt på dessa. Ska kanske tillägga att ps inte e för mig har försökt mig på det men dock så funkar det ej. Fattar 0 av det programmet.. Sen så nu till den andra delen.

Min bensinmätare är digital... Måste bara tillägga det så du/ni vet...



*Edit*Obs har ingen scanner....

Gör nsät intill vad som helst för detta...

Mvh Talken:(

Senast redigerat av Talken84 (4 januari 2008)

sunt kåt, glad och otacksam
4 januari 2008 · 132 Inlägg

http://www.vita-matare.org/ finns det färdiga tavlor att ladda ner och skriva ut

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Mollllgan
4 januari 2008 ·

suntibajs skrev:
http://www.vita-matare.org/ finns det färdiga tavlor att ladda ner och skriva ut

Dock ej alla.. det e ju bara te hastigheten inget annat.. men tack ändå...

Mollllgan
4 januari 2008 ·

nån mer??

Mollllgan
4 januari 2008 ·

Ingen som vet??? finns det nån som har det???

warwicke
6 januari 2008 · 45 Inlägg

Du ska nog inte ge dig på att byta det på s40, är jävligt svårt att få hastighetsnålen att stämma efter mätartavelbyte på våra modeller

T4-din dröm, min verklighet............
WodzuSE
20 januari 2008 · 59 Inlägg
/Wojtek Kevin W.
MY MITSUBISHI ECLIPSE
dagg
20 januari 2008 · 657 Inlägg

varför undrar alla helt plötsligt om vita mätartavlor???

Markolainen
20 januari 2008 ·

dagg skrev:
varför undrar alla helt plötsligt om vita mätartavlor???

Funderade på samma sak:P

Kristian_L
20 januari 2008 · 1 893 Inlägg

Speedhut.com
Firma i Utah / USA, kostar en tusenlapp, då får du tavlor du designat själv, med valfri färg på bakgrund, sifror o markeringar, du får tavlor till samtliga mätare i bilen. De har inbygd belysning omkoplingsbar mellan olika färger.
Tavlorna är 0,8mm tjocka och träs på de vanliga tavlorna, så du kan när som helst återställa, utan att ha förstört nått.

Har de inte din bilmodell färdig. Så ordnar de mätare ändå, du kan bli tvungen att mailafoton på dina nuvarande mätare, så gör de nya efter fotot.
På deras hemsida ser man alla varianter med MPH, i FAQ sidorna, står doch, att om du vill ha KMH så skriver du det i "notes" rutan på bestälningen.

Jag skickade in mallar på mina Fiero mätare och skrev "KMH ONLY!" i bestälningen, då jag inte ville ha MPH ens med litet innanför. Och det var vad jag fick, jag blev kanon nöjd. Värt var enda krona... (Dollar)
Jag bestälde iofs svarta tavlor, men kolla gärna bland mina gamla fordon, där hittar du tavlorna. Jag har valt svart bakgrund, vita tecken (Luser blått eller grönt bakifrån på natten.), med "Fiero's logotyp" i hastighets o varvmätaren. Jag valde också typsnittet på sifrorna själv. Med allt extra gick mina på $101us, 650SEk i dagens kurs. Med tull+moms landade det på precis över tusenlappen.

Senast redigerat av Kristian_V (20 januari 2008)

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Perss0n
20 januari 2008 · 435 Inlägg

www.importintelligence.com dom har många snygga. De har en modell i färgad plast så man ser rakt igenom rätt coola faktiskt smile

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
Jocke0155
20 januari 2008 · 279 Inlägg

Varenda jävel snackar om mätartavlor denna natt. Kanske är det ödet, kanske har en inre kraft väckts hos de personer som saknar, kanske är det så att utomjordningar håller på att ta över och kommunicerar genom vita mätartavlor.

Eller så är det grupptrycket.

dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
20 januari 2008 · 718 Inlägg

http://vita-matare.org/index.php?page=arkivet    finns d inget du letar efter här???

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang