Köpa Kia Sephia?

LordGlassboet Glassbåtsingengör
28 januari 2008 · 207 Inlägg

Ja, va säger ni. Funderar på att byta in golfen mot en kia sephia -99 med 8000mil på nacken. men jag vet inte riktigt, har inte direkt hört något om dom bilarna. Men dom är så billiga så går knappt att låta bli. 30 000 vill dom ha för den där iallafall. Men är kia något att ha, eller är det bara skit?

Annars funderar jag på en hyundai accent, va tror ni om det?

Signaturtext kan du vara själv!
NxV ElectroRaggare
28 januari 2008 · 883 Inlägg

Det är nog inget större fel på KIA, och om någon säger nått annat så är det för det mesta förutfattade meningar. Du byter ju dock ner dig från golfen, så frågan är: varför byta?

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
LordGlassboet Glassbåtsingengör
28 januari 2008 · 207 Inlägg

Golfen har över 29000 mil på nacken och jag vet inte hur mycket längre den orkar med. Börjar bli dyr att äga med alla reperationer. Så jag skulle gärna ha något lite nyare med lite mindre mil bakom sig, så billigt som möjligt. Inte då sagt att jag inte kommer sakna golfen men.

Signaturtext kan du vara själv!
NxV ElectroRaggare
28 januari 2008 · 883 Inlägg

jahåddu, då förstår jag bytet. Det blir nog inte fy skam. Vet inte dock vad reservdelarna kostar till dessa, men det kan nog inte vara dyrare än golfen.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
LordGlassboet Glassbåtsingengör
28 januari 2008 · 207 Inlägg

Sephian kändes lite roligare än hyundaien med, just för man ser inte så många av dom rullandes runt. Ja, framtiden får visa helt enkelt, dyker rätt läge upp så smile

Signaturtext kan du vara själv!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang