klockan i bilen

Firejennifer
27 augusti 2007 ·

Det är så skumt! För jag ställde min digitala klocka i bilen efter mobilens klocka. Eller tja, tror det var nån minuts skillnad. O nu är det SJU minuter... Har liksom blivit mer o mer hela tiden big_smile Precis som att bilens klocka går lite långsammare.. hha big_smile Stör mig rätt mycket på detta.. undrar vad det kan vara? big_smile Nån som råkat ut för samma sak? eller är det bara jag som lägger märke till sånt... hha big_smile

Sampler
27 augusti 2007 · 60 Inlägg

klockor i bilen är alltid skumma ;P jag hade en opel(import) som klockan va sjuk på, allt va ju på tyska med så det gjorde inte saken bättre.

V40 1.6 -00
Firejennifer
27 augusti 2007 ·

haha omeh big_smile Det var det värsta.. smile

pz_racing VAG entusiast
27 augusti 2007 · 277 Inlägg

min klocka lever också ett eget liv ibland när man är ute och kör så nollar sig klockan lol

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Moser .-ϻΘϨƎЯ
27 augusti 2007 · 1 313 Inlägg

bara för å inte va som alla andra!!

Min klocka går alltid rätt i golfen cool cool cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Lindberg88
27 augusti 2007 · 1 418 Inlägg

min i bmwn går också rätt men enda alternativet är väl kanske för dig att byta ut klockan?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
plankan
27 augusti 2007 ·

min fungera inte alls - men va gör det - ja bor i en liten håla där de ändå känns som om tiden står stilla wink

DaAddez Volvofreak
27 augusti 2007 · 356 Inlägg

plankan skrev:
min fungera inte alls - men va gör det - ja bor i en liten håla där de ändå känns som om tiden står stilla wink

hehe:cool:

// Andreas
S40N T5-04
wrazxc
27 augusti 2007 · 65 Inlägg

Firejennifer skrev:
Det är så skumt! För jag ställde min digitala klocka i bilen efter mobilens klocka. Eller tja, tror det var nån minuts skillnad. O nu är det SJU minuter... Har liksom blivit mer o mer hela tiden big_smile Precis som att bilens klocka går lite långsammare.. hha big_smile Stör mig rätt mycket på detta.. undrar vad det kan vara? big_smile Nån som råkat ut för samma sak? eller är det bara jag som lägger märke till sånt... hha big_smile

Första tanken.... Batteriet?

Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med:
WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!
Firejennifer
27 augusti 2007 ·

big_smile ohej å hå.. batteriet kanske ja! vad är de för livslängd på ett batteri? big_smile

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
30 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Firejennifer skrev:
big_smile ohej å hå.. batteriet kanske ja! vad är de för livslängd på ett batteri? big_smile

det beror helt o hållet på vad det är för batteri...
De jag har i mercan har jag iallafall garanti på i 10 år tongue Så det håller väll nått sånt typ smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang