Fälgval - Behöver lite råd

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
8 februari 2008 · 270 Inlägg

Jo det är såhär att jag har blivit kär i en viss fälgmodell.
Modellen heter ACE - SCOTT, men finns också som ACE - SCOTT BLACK

Vilken av dessa ska man satsa på? Ren alu-look eller svartlackerade med kromkant?

Svart är ju lite mer 'evil', men frågan är vad som kommer se bäst ut.

Det jag är lite rädd för är att den svarta varianten ska se liten ut på bilen, det ska tilläggas att storleken jag är inne på är 8x18"
http://www.gummihuset.se/alufalgar/ace/scott/shop.jpg
http://www.gummihuset.se/alufalgar/ace/scott_black/shop.jpg

Tack på förhand!

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
volvo_92 Blivande lastbilscaffis
8 februari 2008 · 134 Inlägg

dem hel kromad passar på alla bilar vilken färg bilen än ha skulle jag vart dig så skulle jag tagit dem kromade.....mvh:kim

Blivande lastbilscaffis
NitrousOxideSystem Zoom Zoom
8 februari 2008 · 381 Inlägg

om det är till audin skulle jag säga alu-looken..

Power is Nothing Without Control
2_Wild
9 februari 2008 · 7 Inlägg

Har för mej att jag har sett den modellen i helkrom...eller? Isåfall hade jag satsat på det ...ritkigt snyggt när det lyser upp lite...även om de svarta kan va riktigt najz så tycker jag att på visst avstånd så blir det nästan vinterdäck feeling..

Lotec
9 februari 2008 · 191 Inlägg

NitrousOxideSystem skrev:
om det är till audin skulle jag säga alu-looken..

Håller med! Kan nog vara som du säger med att dem svarta kommer se små ut men jag vet inte.

Åttafemti R
E-30
9 februari 2008 · 1 050 Inlägg

Det är allt en jäkla tur..att alla vi människor har olika tycke o smak...big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
zerostyle DKW
9 februari 2008 · 197 Inlägg

Personligen skulle ja leta efter ett par andra fälgar, chromade passar ej på a4 karossen enligt mig.. och de svarta är så vanliga sad men din bil tongue

Zoltrix
9 februari 2008 · 438 Inlägg

zerostyle skrev:
Personligen skulle ja leta efter ett par andra fälgar, chromade passar ej på a4 karossen enligt mig.. och de svarta är så vanliga sad men din bil tongue

Håller med ingen av dessa, nya RS4-fälgen blir mycket snyggare

irie
9 februari 2008 ·

Om det vore min Audi så skulle jag satsa på ett par andra alu-fälgar, helkrom passar inte till den bilen och svarta är bara snygga på nära håll. Men som sagt, detta är enligt mitt personliga tycke.

/Kent

Frenzy
9 februari 2008 · 121 Inlägg

Jag är också ute efter nya fälgar till min men det är riktigt svårt att välja. Jag ska ha 17" och har hittat på Svenska Gummihuset några som heter Black Widow som är riktigt snygga! Men!! Att det ska vara så svårt att hitta 7-ekrade 17"! Nå'n som kan hjälpa?

Non omnia possumus omne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang