Jag hittar inte låten

740tjejen
10 februari 2008 · 351 Inlägg

Jag letar efter en ringsignal men ja kan ej hitta den, det är gruppen lillasyster med umbrella, vill så gärna ha den till mobilen. Men hittar den bara i musikformat. Nån som kan hjälpa mig,

Våga Köra Sänkt
Hee-Maan
10 februari 2008 · 3 113 Inlägg

vill du ha bara en bit utav låten eller hela? jag har hela i .mp3-format och bra kvalité självklart..

Semper Fi
Kristoff_
10 februari 2008 · 87 Inlägg

Skaffa en kabel och dra över från datan till din mobil smile

Senast redigerat av Pihlanker (10 februari 2008)

Ford Mondeo "Ghia" (2003)
Losgard
10 februari 2008 · 1 688 Inlägg

Funkar inte mp3 i din mobil då? Kanske dum fråga, men 99.9% av dagens mobiler fungear med mp3 yikes

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
Denxor
10 februari 2008 · 217 Inlägg

740tjejen skrev:
Jag letar efter en ringsignal men ja kan ej hitta den, det är gruppen lillasyster med umbrella, vill så gärna ha den till mobilen. Men hittar den bara i musikformat. Nån som kan hjälpa mig,

Det är väl i musikformat du vill ha den om det är en ringsignal, eller du kanske menar musikvideo?

G O O G L E .com - Man's best friend.
740tjejen
10 februari 2008 · 351 Inlägg

nja ja hittar ju låten men den är inte som en ringsignal, beställer ja den från nätet så att säga går den inte använda som ringsignal i mobilen, ja har den lila 3g telefonen så den är ju rätt ny. j akan mp3 men enligt min telefon när ja får låten är den i mp4 format. svårt å förklara. ja vill helst ha hela låten

Våga Köra Sänkt
Westergren Large Cap
10 februari 2008 · 1 816 Inlägg

Vad exakt är det för mobil du har?

Hee-Maan
10 februari 2008 · 3 113 Inlägg

men fall någon skickar låten i mp3-format o du för låten till mobben via usb-kabel så är problemet antagligen slöst smile
"den lilla 3g telefonen" finns en hel del nya 3G mobiler om man säger så.. eller menar du 3-mobil?

Semper Fi
eriksson87
10 februari 2008 · 590 Inlägg

Westergren skrev:
Vad exakt är det för mobil du har?

Tror att det är SE k770 som det är snack om. Men inte säker=)

740tjejen
10 februari 2008 · 351 Inlägg

inte den lilla, den lila mobilen. kan dock inte modellen, men den säljs bara på 3g.

Våga Köra Sänkt
index
10 februari 2008 · 658 Inlägg

Den går att köra MP3 som ringsignal på. Så om någon skickar den som MP3 till dig så är det bara att använda kabeln och föra över den.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
Denxor
10 februari 2008 · 217 Inlägg

740tjejen skrev:
nja ja hittar ju låten men den är inte som en ringsignal, beställer ja den från nätet så att säga går den inte använda som ringsignal i mobilen, ja har den lila 3g telefonen så den är ju rätt ny. j akan mp3 men enligt min telefon när ja får låten är den i mp4 format. svårt å förklara. ja vill helst ha hela låten

Om jag inte har helt fel så är .mp4 ett format för video, så det är kanske därför det inte funkar.

G O O G L E .com - Man's best friend.
740tjejen
10 februari 2008 · 351 Inlägg

de är nog så. har iallafall låten som vanlig musik på datorn, är ju inte så där jättehajj på att föra över saker till tele från datorn, från mobil till dator funkar hyffsat.

Våga Köra Sänkt
wiicken
10 februari 2008 · 12 Inlägg

Bara du läser manualen om du fick me nån så ska det inte va något problem o föra över den, sen väljer du den bara som ringsignal! smile

Volvo 164 (1970)
740tjejen
11 februari 2008 · 351 Inlägg

ja får la prova smile

Våga Köra Sänkt
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang