Ephedrina ? (Effedrin)

Kungen-EssE
13 februari 2008 · 993 Inlägg

Hejsan.

Lite konstigt låter det:
Men igår fick jag hem en lapp från posten, jag blev först lite glad, för att jag trode jag hade fått min växelknopp från SCHMEIDMAN från DK.
Men när jag hämta ut det, så var det inte stor paket, men den kosta runt 500kr.
Sen när jag öppna det, så stod det på förpackningen:

Ephedrina Level (50 mg)..

Nu vet jag inte vart jag ska göra av det... för jag vet inte vem som har beställt det på mitt namn :S.
Någon som vet vart jag ska göra av detta? Kan inte skicka tillbaks det, för det är inte från sverige..
någon som vill köpa upp det? vill ha tillbaks mina 500kr.

obs, detta är inte köp och sälj tråd, men jag vågar knappt ha det här hemma.

så: SKICKA PM...!!

Senast redigerat av Kungen-EssE (13 februari 2008)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
knohultarn Sporthojspilot Deluxe
13 februari 2008 · 42 Inlägg

Oavsett om du "råkat" få felbeställning eller inte så kör ner skiten i toaletten direkt, kusin amfetamin är inget du vill ha att göra med. Inte vidare klyftigt att annonsera ut det heller roll

good ´ol chicken
Ford SIERRA 2.0 "Bjärndräparn" (1986)
MeloveGolf Vw trimmare
13 februari 2008 · 2 995 Inlägg

sälj till nån bodybuilder som gillar lite extra kick...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
knohultarn Sporthojspilot Deluxe
13 februari 2008 · 42 Inlägg

MeloveGolf skrev:
sälj till nån bodybuilder som gillar lite extra kick...

ja, det är ju extra smart att dra i sig det då eftersom det är både doping och narkotikaklassat i sverige. Hela den här posten borde raderas egentligen roll

good ´ol chicken
Ford SIERRA 2.0 "Bjärndräparn" (1986)
ScottaN Medlem 5280
13 februari 2008 · 552 Inlägg

Jag skulle nog vara lite rädd iaf. Inte för jag vet hur mycket det är i paketet men ägaren lär nog vilja ha sina grejer?

Greatsnyggo saabtok
13 februari 2008 · 1 306 Inlägg

Det är ju ett medel man annvänder  för att deffa när man tränar det är likt amfetamin men lite  gråzon preparat  ,  Om ja inte har  fel så är de inte olagligt att ha de  i sverige  bara att  köpa de  här . Om nu inte  lagen är  ändrad .bara ringa upp företaget du  fått de ifrån och fråga vad som hänt  varför du  fått de skickat till dig tex..

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
HadesInFlames Legitimerad Hårdrockare
13 februari 2008 · 325 Inlägg

enligt gällande dopingregler WADA så får man träna på efedrin men inte tävla. enligt svensk lag är det dock förbjudet. det stämmer att det är väldigt likt amfetamin i uppbyggnad men man får inget rus på det på det viset däremot kan den som är lite händig förvandla efedrin till metamfetamin som är populärt i USA och totalt livsfarligt. Det är såna labb som man läser om som exploderar våldsamt.

efedrin funkar på det viset att det "stänger av" kroppens varningscentrum, tex om du springer och börjar bli trött så får du inte samma signaler från hjärnan som säger att du är trött eftersom varningscentrum i hjärnan är satt ur spel och följdaktligen kan man springa längre och fortare eftersom man inte fattar att man är trött. Det påfrestar hjärtat också, inte direkt livsfarligt men det sliter i längden, ungefär som att chiptrimma kroppen kan man väl säga.

Efedrin som kommer in i kroppen får även kroppen att reagera med rädsla/ilska/fly funktionen eller vad man ska säga, man börjar producera en massa adrenalin som om man fruktade för sitt liv och därför blir de som tar efedrin ofta väldigt skakiga i händer och resten av kroppen, som en bieffekt av stor adrenalinutsöndring, det är därför man skakar efter att man varit i tex slagsmål

men du som har det hemma då, soms agt sälj inte skiten här, det är totalförbjudet. vill du inte ha det så ge bort det till ån eller det bästa av allt. gå till polisen, lämna in det och förklara läget. du kommer garanterat inte bli straffad för nåt eftersom du kommer verka väldigt trovärdig när du kommer med grejorna. Hoppas ingen vill köpa det av dig för det är bara dumt. Lycka till

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
BMW 335i (2007)
Elin babe
16 februari 2008 · 67 Inlägg

jag fick det på en fest en gång och jävlar vad kåt man blev. haha

Corpze
16 februari 2008 · 1 311 Inlägg

Elin skrev:
jag fick det på en fest en gång och jävlar vad kåt man blev. haha

" I wan´t one right now" big_smile

nej men allvarligt, spola ner skiten i toan och kolla lite mer noga innan du hämtar ut nåt paket nästa gång!
en polare prova den skiten en gång, fick nästa hjärtbesvär grabben!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
John87 Stolt Volvoägare
16 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Eftersom det är olagligt och killen försöker sälja det, varför har inte tråden stängts?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
viccoA
16 februari 2008 · 3 110 Inlägg

Jag har tränat och tävlat på elitnivå i kraftsport, efedrin är dopingklassat, och dessutom klassat som narkotika om det inte ingår som en komponent i medicin. Dock kan du åka över sundet och köpa det i vilken hälsokostbutik som helst i danmnark.
Efedrin hjälper dig att dränera lite vätska i kroppen och gör dig lite mindre känslig för kroppens signaler. Använd det inte tillsammans med våldsamma kreatinintag då du inte får någon nytta av efedrinet. Efedring finns i små mängder i bla. hostmedicin och astmamedicinter då det vidgar luftvägarna. Jag har svårt att se att man kan ta det som drog för att bli hög, enklare att dricka två öl då det ger mer effekt tongue Att man skulle bli kåt av efedrin tror jag inte heller på, säkert enbart placebo wink

http://sv.wikipedia.org/wiki/Efedrin

Använd för helsike inte tabletterna då du inte vet vad de innehåller, bara för att det står efedrin på kartongen kan man inte vara säker på innehållet. Spola ALDRIG ner medicin i toaletten eller så det kommer ut i dagvatten. Gå till ditt närmaste apotek och lämna in det i kärlet för "ej förbrukade mediciner" alt polisanmäl avsändaren och berätta din historia för polisen så inte fler blir drabbade.

Senast redigerat av viccoA (16 februari 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang