Göra på fredag/lördag kväll när man är själv?

albin715
7 mars 2008 · 304 Inlägg

garaget.org eller blocket.se wink

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

albin715 skrev:
garaget.org eller blocket.se wink

garaget already on it wink och blocket.. nja inget jag söker att köpa just nu tongue

A_Lindahl Lite överallt..
7 mars 2008 · 612 Inlägg

niclas_swe skrev:
måla om eller börja renovera köket eller något annat produktivt. Dra inte igång allt förstora/många projekt bara (en som har en tendens till att göra det).

Hehe.. Måla om eller börja renovera köket tycker jag är ganska stora projekt.. tongue

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
jonatk Smart chimps talk Swedish
7 mars 2008 · 289 Inlägg

A_Lindahl skrev:

niclas_swe skrev:
måla om eller börja renovera köket eller något annat produktivt. Dra inte igång allt förstora/många projekt bara (en som har en tendens till att göra det).

Hehe.. Måla om eller börja renovera köket tycker jag är ganska stora projekt.. tongue

Ah inget man gör på en fredag kväll i alla fall tongue

EDIT: Ni har i alla fall gjort så jag fått mig ett par goa skratt big_smile
Så vi kan dra slutsatsen... om man inte har något att göra, gå in på garaget och snacka nonsens med folk big_smile

Senast redigerat av jonatk (7 mars 2008)

Soederberg BilBeroende
8 mars 2008 · 39 Inlägg

jonatk skrev:

Soederberg skrev:
Om du börjar bli frisk så går du ut i garaget och pysslar om pärlan lite, tills du känner att du vill sova.

och då så går du in och sover lol

Försökte med detta förut.. men var tydligen inte tillräckligt frisk.. skulle sätta mig och skala 50mm2 kabel men de va för jobbigt tongue hahaha

2 alvedon hjälper tongue

"Att ha en cool signatur är som att vara efterbliven, det är inget fel i det, men man vill helst inte.."
TDRacing.se
BMW 525i (1995)
Turbo_rekan
8 mars 2008 · 56 Inlägg

Ja du. själv är man osams med jäntan. Så nu sitter man här själv.

VolvoHanna
8 mars 2008 · 373 Inlägg

glo på tv en stund, surfa runt på nätet tills man lednsar å sen slagga på soffan i ren tristess är rätt vanligt förekommande här  roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang