BMW 335d!

twin_cam Smålänning
4 mars 2008 · 7 877 Inlägg

Den tycker jag att han ska köpa!

Är inte värst glad i BMW som märke, men fick jag en nyare BMW med dieselmotor skulle jag ta den direkt!!! Skulle t.om kulla köpa en!!! Älskar nya BMW med diesel!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Masterworks
7 mars 2008 ·

alain skrev:

Masterworks skrev:

Miklen skrev:

Att han oxå kommer köra så big_smile å hon skäller lite i förskott på honom wink

Hehehe... Knappast, han kommer inta våga trycka på gaspedalen!  wink

Köpte iallafall fälgar o däck till han idag! Fr 245/30-20 Bak 285/25-20!  cool

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … hi7u6g.jpg

*********************
det får man gratulerar din far som nu BMW agare, jag kan tänka mig att du också kommer att köra den och leka lite eller? skriv gärna vad du tycker om den att jämföra med din corvette
Snygga fälgar!

Hehehe... Man kan ju inte erkänna om man blir dragen av en diesel? lol

Ellertz Norrlänning
8 mars 2008 · 1 453 Inlägg

RickyZone skrev:
Breyton <3
Btw, åker näst intill dagligen i en BMW X5 3.0D -04, (218hk 500NM) och det trycker på riktigt bra med tanke på vad bilen väger. 2500kg slungas upp till 100km/h på 8,6 sekunder, inte såå illa! smile
Dock ska den bytas mot en E70 3.0sd med KCR box (320hk 660NM) nu i April, då snackar vi 0-100 på under 7 blanka i en X5!

Så att BMW's dieslar är grymma, det råder det inget tvivel om. wink

Bmw:s dieslar är bra, man audi börjar dra ifrån nu, främst med deras v12TDI.. 500 hk och 1000 i nm original, med en Q7 smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Thorssa
8 mars 2008 ·

Mortalis skrev:
Nej asså själva bilen har ja inget emot, hehe, men att brassa på i 190 på allmän väg på dagtid e inte så jävla trevligt, tänk på alla stackarae som kör till o från dagsi, arbeten med mera, samma sak på landsvägen där en stackare höll på å bli påkörd för han skulle styla lite..

Men herregud. När de kör upp till 190 ser du ju inte ens vägen, hur vet du att de inte kör på ett flygfält? Och det var ingen som höll på att bli påkörd, det fanns ju gott om plats på landsvägen, var minst två-tre decimeter mellan bilarna och dessutom plats ut mot väggrenen! Han startade ju t.o.m. från stillastående så det var inga hastigheter att tala om när de mötte den bilen. Öppna ögonen och sluta gnäll.

Senast redigerat av Thorssa (8 mars 2008)

Masterworks
8 mars 2008 ·

Ellertz skrev:

RickyZone skrev:
Breyton <3
Btw, åker näst intill dagligen i en BMW X5 3.0D -04, (218hk 500NM) och det trycker på riktigt bra med tanke på vad bilen väger. 2500kg slungas upp till 100km/h på 8,6 sekunder, inte såå illa! smile
Dock ska den bytas mot en E70 3.0sd med KCR box (320hk 660NM) nu i April, då snackar vi 0-100 på under 7 blanka i en X5!

Så att BMW's dieslar är grymma, det råder det inget tvivel om. wink

Bmw:s dieslar är bra, man audi börjar dra ifrån nu, främst med deras v12TDI.. 500 hk och 1000 i nm original, med en Q7 smile

Hehehe... Det blir ju "bara" 250hk 500Nm på 6 cylindrar! cool

Ellertz Norrlänning
8 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Masterworks skrev:

Ellertz skrev:

RickyZone skrev:
Breyton <3
Btw, åker näst intill dagligen i en BMW X5 3.0D -04, (218hk 500NM) och det trycker på riktigt bra med tanke på vad bilen väger. 2500kg slungas upp till 100km/h på 8,6 sekunder, inte såå illa! smile
Dock ska den bytas mot en E70 3.0sd med KCR box (320hk 660NM) nu i April, då snackar vi 0-100 på under 7 blanka i en X5!

Så att BMW's dieslar är grymma, det råder det inget tvivel om. wink

Bmw:s dieslar är bra, man audi börjar dra ifrån nu, främst med deras v12TDI.. 500 hk och 1000 i nm original, med en Q7 smile

Hehehe... Det blir ju "bara" 250hk 500Nm på 6 cylindrar! cool

hehe joo de har du ju rätt i, men de är ju 12 så wink drar bara 1.1 blandat också..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Masterworks
9 mars 2008 ·

Ellertz skrev:

Masterworks skrev:

Ellertz skrev:

Bmw:s dieslar är bra, man audi börjar dra ifrån nu, främst med deras v12TDI.. 500 hk och 1000 i nm original, med en Q7 smile

Hehehe... Det blir ju "bara" 250hk 500Nm på 6 cylindrar! cool

hehe joo de har du ju rätt i, men de är ju 12 så wink drar bara 1.1 blandat också..

Tror inte man väljer den bilen för förbrukningen då?  lol

Ellertz Norrlänning
11 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Masterworks skrev:

Ellertz skrev:

Masterworks skrev:

Hehehe... Det blir ju "bara" 250hk 500Nm på 6 cylindrar! cool

hehe joo de har du ju rätt i, men de är ju 12 så wink drar bara 1.1 blandat också..

Tror inte man väljer den bilen för förbrukningen då?  lol

näe, men man väljer ju oftast diesel för den låga förbrukningen smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang