Passa er för stylingkompaniet

Dodde
2 september 2007 · 25 Inlägg

SaljSupranOchBliMan skrev:
Har aldrig haft problem med Stylinkompaniet.se heller, mycket bra service, kompetent personal, snabba leveranser etc.
Men precis som på alla andra affärer så får man det motagandet som man förtjänar, nu påstår jag inte att du måste ha varit otrevlig men det är lätt att man använder en illa ton när man har reklamationer.
Ring upp till dom nu och förklara vänligt men bestämt vad du är missnöjd med och lyssnar dom inte då så gå till "ARN" och lägg in ditt ärende, sen fötstår inte jag har ett bodykit kan vara rostigt "det mycket som inte passade, var rostigt  eller trasigt."

jo det är klart man lätt kan bli otrevlig men det tycke4r inte jag att jag varit.

jag beställde mer änn ett body kit utan andra prylar också där järnet var rostigt, fick även blinkersglas som inte passade och när jag skickade tillbaka dem och fick ett par nya som passade så fick jag inga lampor med som utlovat.

jag fick sticka å köpa ett par för 200kr på en annan firma. jag fick även vänta extra länge på de nya blinkersena och betala frakten sad

___________________
Att åka brett...
känns juh så jävla rätt! :D
M3LK3R
19 mars 2008 · 113 Inlägg

Dodde skrev:
Har aldrig varit med om värre, har aldrig blivitt så illa behandlad av ett företag tidigare

Jag köpte lite grejer för ca 7000kr på STYLINGKOMPANIET och det skulle jag aldrig ha gjort.

Det var lång väntetid och när jag till slut fick grejerna var det mycket som inte passade, var rostigt  eller trasigt.  Fronten jag beställde därifrån var det två sprickor i på ca 10cm vardera.

Har haft en välldigt lång process med dem för att få fronten lagad.  det var 4månader sen jag beställde fronten och den ligger fortfarande hemma trasig. Inge skoj att köpa trasiga saker.

HAr fått ringa dem hundra tals gånger och inggen som tar ansvar för vad de säger eftersom de säger olika saker varje gång. 

Men jag varnar er handla aldrig av STYLINGKOPANIET om ni inte har mycket tid och pengar.


Jag har även en kompis som handlat där tidigare och han fick aldrig sina saker som han beställt, han fick inte heller några pengar tillbaka.

Så från och med nu är det slut handlat av en så inkompetent firma som STYLINGKOMPANIET.SE

Om saker skickas med bussgods så är det alltid så skadat lr så försvinner sakerna.

BMW 740IA E32 "Diplomaten" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang