Vart kan jag hitta komplett avgassystem till min Seat leon 1.8t -01

Kuula
13 mars 2008 · 126 Inlägg

Hej!
Ringde Ferrita idag och frågade hur mycket de skulle kosta att specialbygga ett avgas system till min bil.
Jag har en seat leon 1.8t -01, Då var detta hela vägen med racekat fast summan var enorm. Dem skulle ha 15000 :- för de. De va inte riktigt vad jag hade tänkt att lägga ut på de.
Någon som vet någon sida eller var man kan köpa ett komplett så länka är ni snälla.
Eftersom jag har bak kjol på bilen så blir de jobbigt om man inte specialbeställer ett fast man kan iofs modda om ett vanligt komplett med. Men har ni förslag så skriv gärna.

Mvh jonny

Fallk
13 mars 2008 · 6 Inlägg

Se om du inte kan hita någon duktig svetsare, inte så värst svårt att tig svetsa ett avgassystem,
tar bara lite tid... Bra oxå om man har en Lift... :-)

Kuula
13 mars 2008 · 126 Inlägg

Okeej! Har turen att min far är tigsvettsare o svettsar rostfritt=) jobbat med i 20 år, men tänkte aldrig på de med att behöver man inte mer än bara rören. Typ ngt i rören menar ja.

mrlarssa
14 mars 2008 · 101 Inlägg

Du ser vad tokigt de kan bli smile ibland kan man faktiskt utnyttja dom gamla gubbarna smile
Nej du kan i princip bygga systemet som du vill efter downpipe/uppipe, kan ju vara på sin plats med en cat/race-cat oxå!

gl & hf

Fallk
21 mars 2008 · 6 Inlägg

Se där ja, man ska utnyttja sina kontakter...

Hunter XBL: FOR mxHOLGE
21 mars 2008 · 93 Inlägg

15 lök låter konstigt...
Jag betala 7500:- för dp och racekat. Catback för 5000:- ngt...finns färdigt att köpa.

Du har ju 1.8t det borde vara samma! Gå in på dereas prislista på nätet o kolla!

TTTTT
21 mars 2008 · 945 Inlägg
blinka blått om du vill rejsa!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang