Köpråd: S6 eller 855 t5(r)?

NxV ElectroRaggare
21 mars 2008 · 883 Inlägg

Audi alla dagar i veckan big_smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
bajen
21 mars 2008 · 121 Inlägg

Ska nog göra som Ellertz sa. Hitta två bra exemplar, en T5R och en S6, sedan provköra båda och överväga fördelar med nackdelar smile

Ellertz Norrlänning
21 mars 2008 · 1 453 Inlägg

bajen skrev:
Ska nog göra som Ellertz sa. Hitta två bra exemplar, en T5R och en S6, sedan provköra båda och överväga fördelar med nackdelar smile

Så skulle ja gjort om ja hade lika beslutsångest smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
850turbo
21 mars 2008 ·

Volvo!

Gonken Fortare än kvickt
21 mars 2008 · 241 Inlägg

hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.

Akta lacken pappskalle!
Ellertz Norrlänning
22 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Gonken skrev:
hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.

Hahaha du är kul du, dyra delar ska han med en porsche säga wink

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
MrVain
22 mars 2008 · 904 Inlägg

Gonken skrev:
hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.

Det är dyrt med reservdelar ho VAG men de flesta eftermarknads återförsäljare har allt till dessa bilar ändå till samma priser som tillexempel Volvo har.

Bromsbelägg fram kostar tillexempel 350 hos våran lokala återförsäljare, skivor fram 700. Det är inga onormala priser. Å skulle det komma till nån del som inte tillexempel mekonomen eller liknande har så är det oftast nått du kan köpa begagnat på en skrot å med dagens skrotar som finns på nätet, tex www.bildelsbasen.se så är det hur lätt som hällst å hitta delar till bra priser.

De ska va gött å leva
Tommy_P
22 mars 2008 · 396 Inlägg

855an. lite mer container, men fjädrar och dämpare gör mycket. audin är väl kort sagt inte nåt vidare så länge man inte har en plånka som aldrig sinar, och små händer.

Volvo Knugen The one and only
22 mars 2008 · 1 091 Inlägg

Ellertz skrev:

Gonken skrev:
hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.

Hahaha du är kul du, dyra delar ska han med en porsche säga wink

Den är hans mammas om du läser hans presentation wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ellertz Norrlänning
22 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Volvo Knugen skrev:

Ellertz skrev:

Gonken skrev:
hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.

Hahaha du är kul du, dyra delar ska han med en porsche säga wink

Den är hans mammas om du läser hans presentation wink

Hehe okej, då tar ja tillbaks mitt lilla påhopp wink

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang