Kicker ES 5.25" kit fram, någon som hört?

Ostsåsen
6 mars 2006 · 173 Inlägg

Ska troligen beställa detta kit, någon som hört?

Kicker ES 5.25" kit

www.dbakuten.se

tacksam för allt! mvh

andreas_gbg_
6 mars 2006 · 1 634 Inlägg

Ostsåsen skrev:
Ska troligen beställa detta kit, någon som hört?

Kicker ES 5.25" kit

www.dbakuten.se

tacksam för allt! mvh

Väl värt pengarna. Jag har iofs inte testat fler budget-system än detta så jag kan inte jämföra med mer än mitt nya dls up35 som kostar 4ggr mer. Men vid första testet tyckte jag "Vafan, blev det inte större skillnad än så"

Nu har jag såklart ändrat uppfattning när systemet börjar bli rätt inställt och så, men å andra sidan la jag aldrig ner någon energi på att ställa in Kicker-systemet heller, inga bafflar, noll koll på inställningar osv.

Jag rekomenderar iaf ES 5,25. Jag har faktiskt mitt gamla till salu nu för 500pix. Säljer det och köper dls koaxialer till stolparna bak i bilen.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00
Yariemi
8 mars 2006 · 103 Inlägg

andreas_gbg_ skrev:

Ostsåsen skrev:
Ska troligen beställa detta kit, någon som hört?

Kicker ES 5.25" kit

www.dbakuten.se

tacksam för allt! mvh

Väl värt pengarna. Jag har iofs inte testat fler budget-system än detta så jag kan inte jämföra med mer än mitt nya dls up35 som kostar 4ggr mer. Men vid första testet tyckte jag "Vafan, blev det inte större skillnad än så"

Nu har jag såklart ändrat uppfattning när systemet börjar bli rätt inställt och så, men å andra sidan la jag aldrig ner någon energi på att ställa in Kicker-systemet heller, inga bafflar, noll koll på inställningar osv.

Jag rekomenderar iaf ES 5,25. Jag har faktiskt mitt gamla till salu nu för 500pix. Säljer det och köper dls koaxialer till stolparna bak i bilen.

Mvh Andreas

Ett par dls koaxialer ger inte ut så mycket bättre...

andreas_gbg_
9 mars 2006 · 1 634 Inlägg

Yariemi skrev:

andreas_gbg_ skrev:

Ostsåsen skrev:
Ska troligen beställa detta kit, någon som hört?

Kicker ES 5.25" kit

www.dbakuten.se

tacksam för allt! mvh

Väl värt pengarna. Jag har iofs inte testat fler budget-system än detta så jag kan inte jämföra med mer än mitt nya dls up35 som kostar 4ggr mer. Men vid första testet tyckte jag "Vafan, blev det inte större skillnad än så"

Nu har jag såklart ändrat uppfattning när systemet börjar bli rätt inställt och så, men å andra sidan la jag aldrig ner någon energi på att ställa in Kicker-systemet heller, inga bafflar, noll koll på inställningar osv.

Jag rekomenderar iaf ES 5,25. Jag har faktiskt mitt gamla till salu nu för 500pix. Säljer det och köper dls koaxialer till stolparna bak i bilen.

Mvh Andreas

Ett par dls koaxialer ger inte ut så mycket bättre...

Hehe, nae, JAg köpte ett par men ändrade mig. Fick inte in de bästa 5" koaxialerna dls hade så jag köpte lite billigare som fick plats, men lämna tebaka dom och köpte ett par infinity Kappa 2vägs koaxialer som kostade 1700kr.

Dom borde ju spela på ganska bra. Enda kruxet är att nu måste jag lik förbannat göra om bafflarna, de är för tjocka så diskanterna får inte plats under gallret, får göra bafflar som e tunnare istället. Alt modda gallrerna och använda infinitys org. galler som var SKITSNYGGA !!!!!
Ne nu ska jag fan först prova mina kicker och se hur det låter....

Numera Saab 9-5 Aero -00
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang