Cargard 850 s brand

The_Juggo
16 april 2008 · 111 Inlägg

Tjenare alla glada.
Min bil har stått under vintern och när jag skulle starta upp den så var den ur laddad.
Vi satte på en boster och startade upp bilen.
Det började lukta kabel brand och när man kika lite närmare så såg larm boxen ut som en rök maskin smile

Nu till frågan.

Kan man bara byta ut boxen eller hur ska man gå till vägar.

Tacksam för hjälp.

The_Juggo
16 april 2008 · 111 Inlägg

Är det vanligt att dom brinner?

Med andra ord så är det bara att köpa ett nytt Cargard 850 och dra om allt?
Är väll det lättaste?

Går det att ta sig förbi start spärrarna på något sätt så det går o använda bilen?

Uppskattar din hjälp

Karlzzon The One Evolution
16 april 2008 · 1 627 Inlägg

har ett sånt larm med men mitt dog en startspärr i och bilen gick inte starta så fick koppla förbi 2 startspärrar

Fäll ner pungen och landa
The_Juggo
16 april 2008 · 111 Inlägg

Okej.
Ne det var det jag hadde tänkt mig att köpa hela kalaset men byta boxen och dra om dom svarta kablarna.

Men då jag undrar är på grund av att det känns inte så kul att man pluggar in det nya sen så brinner det upp med

The_Juggo
16 april 2008 · 111 Inlägg

Karlzzon The One skrev:
har ett sånt larm med men mitt dog en startspärr i och bilen gick inte starta så fick koppla förbi 2 startspärrar

Tog du bort kopan under ratten eller??
Tycker man borde kunna skruva bort den och se där dom andra kablarna är klippta eller hur gick du til vägas.

Är tacksam för all hjälp så jag så gärna vill åka på årets första träff i Karlstad smile

The_Juggo
16 april 2008 · 111 Inlägg

Okej då borde man ju kunna köpa ett nytt och plugga in det nya utan att oroa sig.

(Ingen får komma nära med en boster)

Tack så mycket för all hjälp nu e det bara att man försöker komma förbi start spärrarna så länge.

Brukar kablarna vara kliptta och skarvade till larmet under ratten eller finns det dom som drar om helt och hållet??

Karlzzon The One Evolution
17 april 2008 · 1 627 Inlägg

The_Juggo skrev:

Karlzzon The One skrev:
har ett sånt larm med men mitt dog en startspärr i och bilen gick inte starta så fick koppla förbi 2 startspärrar

Tog du bort kopan under ratten eller??
Tycker man borde kunna skruva bort den och se där dom andra kablarna är klippta eller hur gick du til vägas.

Är tacksam för all hjälp så jag så gärna vill åka på årets första träff i Karlstad smile

allt fanns under ratten barA kolla vilka bablar som suttiit ihop innan

Fäll ner pungen och landa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang