erfarenhet av att pendla med bil?

Banan_
1 april 2008 · 120 Inlägg

Berors helt på vad du körwink

Pendlar 10mil om dagen, hade en a2 diesel innan jag köpte evon. Som du säkert förstår har jag det rätt mycke roligare till jobbet nu än vad jag hade då. Nu längtar man varje morron o få sätta sig i bilen, likaså efter jobb. Tycker dessutom de e skönt med den där extra tiden på morronen o rensa skallen. roll

red daddy
1 april 2008 ·

Förr körde jag Skara-Trollhättan i 2 år (16 mil T o R)
Nu e det bara Skara-Skövde 4 år hittils snart (5 mil T o R)...

Men va faan jag lider ju inte direkt, det e ju kul att köra bil! smile

jocke_gronberg
18 april 2008 · 4 586 Inlägg

själv skulle jag gärna gå till jobbet och ta bilen när jag ska ut och glida en sväng istället

Iggson
18 april 2008 · 55 Inlägg

Har 55mil till jobbet varje söndag, sen 55mil hem varje fredag

Lady_Milla Alecci's fästmö
18 april 2008 · 708 Inlägg

jag pendlar 7 mil far å tillbaka..de har jag gjort i 1½år nu ochd e e inga problem men de börja ju bli lite tråkigt haha tongue oj motorväg hu?gissa på att de betyder 110 var dag då drar väl bilen en del hm om jag itne har fel.
men man lär ju inte somna på en motorväg iaf mycket att hålla koll på hahaha

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
BBAD Utbildad hobbymekare
18 april 2008 · 1 125 Inlägg

jag åker 2,5 + 2,5 mil för att jobba å komma hem, gjort det nu 1 månad den 20\4 å de e helt ok, hade de vart nå längre så vete fan man blir less som fan på vägen kan den ju typ utantill snart

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
NeonX
18 april 2008 ·

jag har sökt jobb strax utanför borås ( hällered ) ...bor i göteborg, tror fan de kan bli rätt duktigt tungt...men vet inte, är lastbilschaffis sen innan så har inga problem med åkandet, de är mer ekonomin...kan nån berätta mer om hur det funkar med att få tillbaks på skatten??

ha de göttans

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang