Vilka Idioter

SieRRa_WeeD
16 mars 2006 · 225 Inlägg

seriöst blev jag riktigt förbannad idag..kommer till en korsning där en ung jävel i sin fula sönder rostade volvo 240 gasar så att allt grus och sten träffar min bil..så jag vänder och åker i full fart bakom honom och han stannar så frågar jag om han har lust och betala ny lack åt mej..då säger han helt livrädd förlåt jag såg dig inte..fast jag hadde åkt bakom honom i ca 5 minuter...så jag åker därifrån..och kommer till en parkering och ställer mej på en ruta..helt plötsligt dyker det 1 saab 90 upp i världens fart presis brevid mina fötter..trodde seriöst att han skulle köra på mig..då kliver det en gubbjävel ut från bilen i ca 55års åldern och säger till mej(DET VAR VÄLL JÄVLIGT FRÄCKT) jahapp varför då frågar jag?då säger han att han skulle backa ut från sin p-ruta men väntade på att en kvinna som presis höll på och flytta på sin bil....och jag frågar honom om  han har bråttom eftersom han följer efter mig in i affären för att handla....borde inte han lämna företräde åt mig som kommer in på parkering och han som inte ens har hunnit och flytta sin bil 1meter..?jag brukar låta folk åka förbi innan jag påbörjar och backa....
blev riktigt tjurig faktist idag..idioter säger jag bara..man kan juh börja undra om dom köpt sitt körkort på biltema

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
baca Os Difuntos
16 mars 2006 · 1 822 Inlägg

Jag håller med helt å hållet..det finns riktigt många dårar där ute! Jag träffade på en idag då jag hade lämnat av en arbets kollega på jobbet så när jag kör därifrån ska jag ta en högersväng direkt efter en backe då jag ser att ingen kommer vare sig från vänster eller framirån tar jag svängen (med god marginal) så när jag kommer in på den nya vägen så har jag en jävla Taxi Göteborg i samma fil som mig,, inget konstigt med det, OM han inte hade kommit rakt emot mig så jag ställer mig på brommsen håller nästan på att köra in i en snöhög då ser jag att han har böjt sig ner mot handsfacket utan att kolla på vägen så han kastar sig över i sin fil och kör iväg fort som fan medans jag håller på att backa för att jaga ikapp honom å fråga vad fan han sysslar med men tyvär var han borta..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Caffe
16 mars 2006 · 1 436 Inlägg

Usch, hatar dessa med. Men ska villigt erkänna att jag en gång missat högerregeln själv.
Ingen är perfekt, men vissa är inte ens nära.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
lappen1
16 mars 2006 · 2 Inlägg

Andas!!! :-)

En BMW går aldrig sönder, den bara tillfälligt slutar att fungera.
BMW 320 d "Edition Sport" (2010)
BMW 318 d (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang