Sökes: Vill någon med extremare BMW vara med i biltidningen BMW PERFORMANCE?

dejjisch
28 april 2008 · 108 Inlägg

Hej,


Söker lite moddade/extremare BMW's i alla modeller som skulle tänka sig vara med i Engelska biltidningen BMW Performance i ett reportage.


Själv är jag inte så jätteinsatt i vilka extremare BMW's det finns här i Sverige, men jag föreslog bl.a Sebastians BMW 335'a, Fredde's BMW Z4 (vita) och de verkade intressanta.

Äger ni själva någon, eller känner någon/rekomenderar någon bil så säg mer än gärna till.



Jag kommer alltså att vara fotografen, så det är även en bra chans för mig att få in foten i tidningen BMW Performance men även BMW CAR.

Min hemsida för de som inte sett med bilder jag fotat främst under 2007/2008 besöks här: www.dejansokolovski.com


De söker även denna, de har bara ett youtube-klipp att gå på, men själv har jag ingen aning om vilken det är eller hur jag kontakter ägaren, ni kanske vet?

http://uk.youtube.com/watch?v=86HWA...feature=related



Någon intresserad? PM, E-mail eller skriv i tråden med eran BMW + full specifikation, både motormässigt, utvändigt, även interiör möjligen?

Hör av er, tveka inte, skulle vara skitkul om ni ställde upp!!! :>


ps. helst vill jag att de ska vara runt Göteborg med omnejd, går ju självklart längre bort men gärna inte i Kirunna eller liknande.


E-mail: dejjisch@gmail.com

Mvh
Dejan Sokolovski

Senast redigerat av dejjisch (28 april 2008)

Grundstrom Nismo
28 april 2008 · 758 Inlägg
loudness
28 april 2008 · 4 554 Inlägg

limmet har ju tydligen nått som står bmw på med

Hee-Maan
28 april 2008 · 3 113 Inlägg
Semper Fi
Ashra
28 april 2008 · 346 Inlägg

Pauls BMW mini cooper  :-)

dejjisch
28 april 2008 · 108 Inlägg

Thanks guys!

Där har vi ett par extrema BMW's, skickar iväg ett mail till dem och ser ifall intresset finns! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang