Fartdårar?? Varför?

roxe Jesus didn´† Tap
1 maj 2008 · 1 146 Inlägg

Jag kör fort för att jag gillar det, inte för att någon annan ska gilla det. dom flesta sportbilsintreserade gillar antagligen fart.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
peter_1976 JDM
2 maj 2008 · 2 201 Inlägg

Obnoxious skrev:
Vet inte om jag missuppfattat det hela, men jag förstår det såsom att TS inte tycker att det är speciellt klyftigt när man kör från bilträffen till den bestämda platsen där de mindre lagliga aktiviteterna skall hålla till, i en åt helvete för hög hastighet. Detta tillkallar i de flesta fallen både uppmärksamhet och i och med det även länsman?

Någon kan ju hojta på mig om jag missförstått det hela, men jag tycker inte heller det är särskilt genomtänkt heller.

den enda som har förstått vad jag menar.
o varför blir man kallad det ena o det andra för att man säger nåt. hur gamla är ni??

det är väl därför de mindre lagliga aktiviteterna finns. eller har jag missuppfattat det fel??  för att gasa.
om man bara vill köra fort så har veckan fler dagar till att göra det. varför locka polisen till sig på dessa aktivitets kvället

Senast redigerat av peter_1976 (2 maj 2008)

red daddy
2 maj 2008 ·

Hockeyfrillan skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Jag har inte det problemet, men jag vet vad du menar. Finns de som vill visa sig vara värst för att dom har en bil som kanske har typ 300 hk. Min gissning är att de personerna är hemskt osäkra i sig själva och måste hävda sig för att må bra. tongue
Som det står under min nummerskylt: Gubbar med lite *u* kör **** Turbo. wink
Skulle dock inte behöva vara nåt specifikt märke...

Jaså? Jag förknippar folk som vill skryta med BMW,Helst en 316 med M3-emblem.

lollollollollollol

Dagens sanning... Dom e coola dom!cool

olirc
2 maj 2008 · 245 Inlägg

JapMax skrev:
Att på ett sånt här forum gnälla varför folk gasar med sina trimmade bilar på bilträffar känns så jävla töntigt!  vill du köra lugnt åt en sväng med raggarna på söndag lr annordna en lugna favoriter för tråkiga orginalbilar där hastighetsgräns 30km/h gäller hela kvällen så blir du ju nöjd.

Är du moderator här eller? Är väl mer töntigt att riskera andra människors liv på allmän väg pga hög fart när det är omotiverat eller? Är ju överbevisat att det är yngre som är inblandade i olyckor med dödlig utgång så varför då köra över sin förmåga? Nä håll er till hastighetsbestämmelserna och sen på avlyst bana kan ni köra tills bilen rasar utan att riskera andras liv.

Ja jag är medelålders men har även jag varit ung med mycket testeron pumpandes i blodomloppet och gjort mina felbedömningar gällandes bilkörning som lyckligtvis inte slutat med dödlig utgång utan på sin höjd lite plåtskrynkel men om man tänker på vilken massa som är i rörelse och hur lite människokroppen tål så blir man ödmjuk inför dom krafter som släpps lös i en bil som är i rörelse.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang