Ford Ranger Wildtrak - bra och dåliga sidor?

Xero
6 maj 2008 · 28 Inlägg

Tja..big_smile alla, någon som har goda kunskaper eller erfarenheter utav Ford Ranger? Min syster och hennes man hade tänkt köpa en ny Ranger och undrar om någon här på garaget vill hjälpa till lite med köpråd angående denna bil.
Själv har jag Nissan Navara som jag e kanon nöjd med, men den är tyvärr minst ca 60 000kr dyrare än Forden, vilket e ganska mkt pengar.

Så..snälla..behöver lite hjälp och råd från er alla som känner till denna bilmodell! Är mest intresserad utav wildtraken, den verkar väldigt robust och snygg samt är full utrustad och som sagt kostar ändast 300 500kr.roll

Tack på förhand!!

Ha det alla!!
lol
Tymoteusz

Senast redigerat av Xero (6 maj 2008)

Xero
8 maj 2008 · 28 Inlägg

Ingen som vill komma med erfarenheter?

RPMDennis
8 maj 2008 · 319 Inlägg

Sry vet inte mycke om dem men lycka till provköra är väl bästa erfarenheten och få känna på bilen?

ola89
8 maj 2008 · 50 Inlägg

Vi har en sådan i familjen .min pappa valde den för att den lastade mycket. tror det var ett ton flaket fick lasta. Vi har kört cirka 3000 mil med den nu. Jag tycker det är en bra bil. Drar inte allt för mycket och är ganska robust. Några direkta köpråd kan jag tyvä modrr inte komma på

...
Xero
9 maj 2008 · 28 Inlägg

Tack! smile

Ola89, om man lastar flaket fullt, hur påverkas bilen? på nissan sjunker den ganska mkt då fjäderbladen e mjuka, man den behåller köregenskaperna bra.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang