Nån som sett denna bil på fler träffar?

Albertoo
20 mars 2006 · 538 Inlägg

Tjena, är det nån som sett denna bil på fler träffar? skicka gärna nån bild/länk på var den finns? det är nämligen min kompis nya bil så det skulle va kul o se på vilka utställningar den vart på.
en länk till hans bil http://www.garaget.org/events/?e=35& … image=3142

mvh//Albertoo

Johlsson "A Johlsson"
20 mars 2006 · 302 Inlägg

SCF två år i rad har den väl funnit på även, har för mig att jag har ett antal bilder på den via just de mässorna/utställningarna.

Albertoo
20 mars 2006 · 538 Inlägg

nån länk eller nåt till den?

AFors Avstängd
20 mars 2006 · 51 Inlägg

är de inte någon av bröderna Kyrk som har ägt den?

Fiesta In AFors 2006
Albertoo
20 mars 2006 · 538 Inlägg

AFors skrev:
är de inte någon av bröderna Kyrk som har ägt den?

hmmm...det kan det mycket väl vara, ingen anning, polarn köpte den förra året i november. har du nå bilder på den? skulle va kul o ha det, fast fälgarna som de ställde ut den med gillar jag inte, 20" krom skulle sitta fint wink

Roosen
20 mars 2006 · 27 Inlägg

Det där är ett av Peter Jynnesjö's byggen. Hans nya är en widebody s40 t5 som ska stå på elmia. Finns på projektforumet på zatzy.com ...

Tyron
20 mars 2006 · 79 Inlägg

Ja har en bild som ja har tagit själv på den... De var på i emmaboda förra året. säg till om du vill ha den wink

Press any key... were is the "any key"???
AFors Avstängd
20 mars 2006 · 51 Inlägg

vid närmare eftertanke är det jynnesjös bygge.

Fiesta In AFors 2006
AFors Avstängd
20 mars 2006 · 51 Inlägg

det var en bild i bilsport på den men det stod Kyrk. Kan det vara så att Peter Jynnesjö hade den först å Kyrk köpte den sen

Fiesta In AFors 2006
FreddeK
21 mars 2006 ·

hahaha kyrks gamla om jag minns rätt....den där har en turk rullat runt med här i Eskilstuna...han bodde i årby och parkera på samma parkeringsplats där jag har min bil...vart förvånad av att se den här..hehe

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang