>>>En massa stulna grejer på min S70, lidköping 23 maj på kvällen vid traktorpullingen<<<

Anders J
24 maj 2008 · 77 Inlägg

Var på traktorpullingen i lidköping ikväll, 23maj och parkerade min s70 inne på industriområdet runt lite efter kl19 på dom angivna parkeringsplatserna och hade sedan en kanonkväll inne på traktorpullingen. när jag o polarna sedan skulle åka hem o kom till bilen lite före kl24 så fick jag syn på att nån/några idioter har ryckt bort frontspoilern, XC-grillen, sidoblinkers, vingen och därmed en hel del lackskador och frontskador, dimljus kassa m.m.madmadmad

Är det så att nån här vart där ikväll o lagt märke till något, sett nån vinge o frontspoiler i nån bil eller kommer att se något av dessa prylar hos någon eller någonstans så säg gärna till! Blir så förbannad på att man inte kan få ha några grejer ifred längre utan att några idioter som inte har råd o köpa egna prylar ska gå o rycka och sno en massa från ens bil! Att man ens kan me o göra något sånt. men finns ju folk till allt nuförtiden verkar det ju som! jaja, tur man kan glädja nån här i livet me nått, hoppas dom som gjorde detta får till de bra på sin bil.

bilder på front, grill, vinge blinkers o allt går att se på min sida

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
Losgard
24 maj 2008 · 1 688 Inlägg
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
a-traktorn Avstängd
24 maj 2008 · 200 Inlägg

tråkit när sånt händer, men du behöver ju inte starta 4 trådar för det

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang