någon som ska se Kiss?

olds88
1 juni 2008 · 188 Inlägg

jag var där big_smile tycket det var en riktigt jävla bra show även om jag faktiskt tror att gene sa helsinki och att paul inte sjöng helt 100%...men jag tror att dom gräver sin egen grav lite då dom(mer eller mindre, dom lirade ju nått lite röjigare nummer där i mitten) hoppas att introt, deuce och strutter ska få publiken att tända och förbli tända tills dom börjar komma igång, vilket är ungefär två låtar innan extranummrena. men var det värt dom ~900kr som vi betalade för biljetterna? Ja! var det värt att kliva upp 05.00 för att pallra sig på flyget ner till sthlm för att sen köa från 12.00? Definitivt! skulle jag göra om det? självklart, när som helst wink

Ena Colaberoende
1 juni 2008 · 1 219 Inlägg

Kompisen ska ju se dom nu i Köpenhamn på Tisdag och det ska bli kul att få höra Rapport från den showen.

Själv såg jag dom när Psycho Cirkus var här och jag var grymt imponerad.
/Ena

DavidZZ0n Syte Strf90
1 juni 2008 · 164 Inlägg

Ena skrev:
Gene sa visst fel på stad och tog Helsinki istället för Stockholm.

nee han sa inte fel, men han berättade att dem var där senast åsså sa han på att dem var mer högljuda än vi var så att vi skulle ta i mer...

Kortslutning
1 juni 2008 · 78 Inlägg

JapMax skrev:
Kiss va bra när dom va färska, nu ser dom ju ut som ett gäng stenade, skrynkliga 60 åringar i tighta lackkläder o nitar.

haha nää dom har ALDRIG varit bra, skriker ju bara en massa skit. Dom föddes bakåfram.

Andreas_ace
1 juni 2008 · 375 Inlägg

DavidZZ0n skrev:

Ena skrev:
Gene sa visst fel på stad och tog Helsinki istället för Stockholm.

nee han sa inte fel, men han berättade att dem var där senast åsså sa han på att dem var mer högljuda än vi var så att vi skulle ta i mer...

Hehe, hans a visst fel.
Helsinki, We wanna hear you!
När Gene insåg misstaget efter ngr sekunder så tog han bästa tillfälle och skrek stockholm.
Detta hörs tydligt på både bootlegs videos på youtube och live cd´n

Sedan misstaget i strutter.

Jag är annars hel nöjd med konserten

Volvo 740GL (1990)
DavidZZ0n Syte Strf90
1 juni 2008 · 164 Inlägg

Andreas_ace skrev:

DavidZZ0n skrev:

Ena skrev:
Gene sa visst fel på stad och tog Helsinki istället för Stockholm.

nee han sa inte fel, men han berättade att dem var där senast åsså sa han på att dem var mer högljuda än vi var så att vi skulle ta i mer...

Hehe, hans a visst fel.
Helsinki, We wanna hear you!
När Gene insåg misstaget efter ngr sekunder så tog han bästa tillfälle och skrek stockholm.
Detta hörs tydligt på både bootlegs videos på youtube och live cd´n

Sedan misstaget i strutter.

Jag är annars hel nöjd med konserten

jaha okej:p

ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
1 juni 2008 · 165 Inlägg

Det var helt sanslöst bra. Showen var mäktig men framförallt kändes det overkligt att stå så nära två legender. Även Tommy Thayer och Eric Singer var riktigt vassa även om jag alltid hade föredragit originaluppsättningen. Det enda sega var solona som drog ut en hel del på tiden men i övrigt ett strålande gig.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang