Bröllopspresent - Vad ska man köpa?

Slovenian
16 oktober 2006 · 482 Inlägg

Tjena!
Jo, det är så att min syster ska gifta sig på lördag (den 21:e oktober) och jag sitter fortfarande utan present.
Jag har varit inne på spåren att köpa en upplevelse, kanske i form utav ett folkrace eller luftballong till henne och hennes blivande make men har ingen som helst aning!

Behöver hjälp med vad jag ska köpa. Realistiska svar uppskattas då jag gärna köpt dem en bil ifall jag haft pengar till det ^^.

Tack på förhand

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Psykdoktorn
17 oktober 2006 · 194 Inlägg

Först och främst kanske man ska fråga hur mycket du hade tänkt dig att lägga ut?

Upplevelser är ju alltid roligt att få - det blir ju lite annorlunda. Annars blir det ju gärna typ en soppskål eller något sånt där upphetsande *flinar*

Luftballong skulle jag satsat på i så fall - det är en upplevelse av det ovanliga slaget ju. Se bara till att de har en kamera, eller att killen som sköter spakarna har en kamera, så att de kan föreviga färden.

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.
Draedon kontorsråtta
17 oktober 2006 · 231 Inlägg

min kusin gifte sig i sommras.. vi ville också ge dem en "upplevelse", så vi gick ihop ett gäng och varje par la en tusenlapp och skramlade ihop till en thailands resa smile

TobLju Fartglad
17 oktober 2006 · 336 Inlägg

Annars är helikopter ur jävligt ballt, spec när dem flyger nära trätopparna. smile

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Martin 9-3 Fisketokig
17 oktober 2006 · 2 997 Inlägg

Fallskärmshoppning

Självklart smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
loudness
2 juni 2008 · 4 554 Inlägg

river la upp denna då jag hamnat i samma sits syrran gifter sig på lördag och ja står utan present .. what to do? hon har problemed rygg så inga upplevelsesaker direkt, ekonomin är lite begränsat med efter som det är jag endabrt som lägger ut pengar och ja vemfan köper presenter för mer än 2papp:P

Mackanol
2 juni 2008 · 2 079 Inlägg

en massagedyna big_smile alltid uppskattat

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Emelie_244
2 juni 2008 · 375 Inlägg

Spa? smile

Volvo S40 (2008)
Racso Dr Snuggles
2 juni 2008 · 956 Inlägg

Ett flak bärs räcker gott .
Så blir hon full och somnar så man slipper tjötet big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Gulmun * Klåpare
3 juni 2008 · 1 718 Inlägg

En kavel med med sköna läderhandtag och nitar på själva cylindern. Och ett koppel. En kul och billig present som kallas "hålla-sin-man-hemma-och-trogen-kitet". big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
loudness
3 juni 2008 · 4 554 Inlägg

Gulmun skrev:
En kavel med med sköna läderhandtag och nitar på själva cylindern. Och ett koppel. En kul och billig present som kallas "hålla-sin-man-hemma-och-trogen-kitet". big_smile

hahah vilken grejj:D

azid Det som inte dödar gör ont
3 juni 2008 · 2 668 Inlägg

2 80is sängar.är väll det som gäller när man väl gift sig

2slow
DanThor Lagerhjon
3 juni 2008 · 178 Inlägg

Bor man i villa/radhus brukar man behöva en ny brevlåda. Inte lika flashigt som mycket annat men det brukar vara uppskattat. Man behöver ju inte köpa en grön plastlåda. Utan köp en fin handmålad med efternamnet på. Lite moget å tråkigt men vafan!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang