Lärare med vid uppkörning??

Husssar Blivande servicetekniker
3 juni 2008 · 117 Inlägg

broken_wings87 skrev:

Husssar skrev:
Om det är något småfel som dom vill kugga en för kan läraren gå in o hjälpa en.

för det kan han inte!! de har inget att säga till om. min kusins dotter blev kuggad på sin uppkörning igår, och hennes lärare var med, och han tyckte att hon inte hade gjort ngt fel. men han kunde inte hjälpa henne, så hon fick en ny tid i augusti :-P

själv körde jag utan, och bara man är avslappnad och kör som man ska, så är det inga problem. min vv man var jätte trevlig smile

Okej, då pratade min körskolelärare aprillo smile

brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!
annie-a
3 juni 2008 · 165 Inlägg

körde upp utan att ha med körläraren, fick en jätte trevlig "uppkörnings gubbe" från vv. var super nervös men vi satt och småpratade hela tiden så då gick det över, och jag klarade upplörningen big_smile

henkebenke
3 juni 2008 · 1 703 Inlägg

Att inspektörerna småsnackar med er är ju bara för att kontrollera att ni inte bryter ihop när eran hjärna måste tänka på två saker samtidigt. Körningen ska gå flytande och kontrollerat även fast någon snackar med er.
Även fast inspektören sitter och snackar med er lärare han han ju ändå stenkoll på vad ni gör. Men visst, kanske fungerar som avslappnande för er.

Inspektörerna skiter fullkomligt i er och era intressen, han vill bara testa er wink

När ni kör upp KAN ni ju köra, det hoppas jag iaf.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Thorssa
3 juni 2008 ·

Volvo glidaren skrev:
Jag själv när jag körde upp hade inte med mig min körskole lärare utan en som skulle bli uppkörningslärare så det kändes hel bra för det kändes som om jag körde runt dom för att han skulle lära sig vad man går i genom på en uppkörning och jag hade ingen kännsla av att jag körde upp mer än när man precis klev in i bilen men sen när han skulle vara med så försvann det så det var himla skönt och jag klarade körkortet men jag fick ju jämt köra när man skulle någonstans med mamma så man satt ju jämt i bilen tyckte jag och körde runt på henne :-)

Herregud människa har du inte punkt och komma på ditt tangentbord?

CarpeDiem German Engineering
4 juni 2008 · 9 083 Inlägg

Jag körde upp utan lärare, tog bussen till/från Vägverket smile Ska också säga att jag körde upp som privatist wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang