Film: Så här behandlas streetrace bilar i Kanada

bmx
7 oktober 2009 · 7 100 Inlägg

nej sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
drazen_gti
7 oktober 2009 · 807 Inlägg

Rand skrev:
vad är det ni sitter å säger, vadå synd. rätt ått dom asen, snor dom andras saker så är det fan rätt gjort! bra jobbat. jävla tjuvar!

synd om bilarna, inte ägarna... Sen så har jag svårt o se hur nån kan sno en motor o växellåda, inget man lägger under jackan liksom:) och om det är stulet så ska det väl plockas ut o användas som bevis?

I'd rather die like a man, than live like a coward
fanimej
7 oktober 2009 · 182 Inlägg

Är det det där som kallas "kompaktbilar"? smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 oktober 2009 · 3 404 Inlägg

Saknar ord

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
teamvolvoracing Trucker
7 oktober 2009 · 1 220 Inlägg

men fy fan klarade inte att se mer än en liten bit av filmen saknar ord

Vissa är bara bättre än andra!
te_wik Forummoderator
7 oktober 2009 · 12 813 Inlägg

drazen_gti skrev:

Rand skrev:
vad är det ni sitter å säger, vadå synd. rätt ått dom asen, snor dom andras saker så är det fan rätt gjort! bra jobbat. jävla tjuvar!

synd om bilarna, inte ägarna... Sen så har jag svårt o se hur nån kan sno en motor o växellåda, inget man lägger under jackan liksom:) och om det är stulet så ska det väl plockas ut o användas som bevis?

Att sakerna är stulna betyder ju inte att man ska förinta det. Sakerna typ motor/v-låda har ju en ägare, varför inte ge tillbaka till ägaren ist för att mosa sådär hmm


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
e55boy
7 oktober 2009 · 164 Inlägg

Gör ont att se.

Amerikanarna gillar verkligen honda civic! Och man kan ju undra varför, av alla "imports", varför just den? Den är ju inte så snygg tongue...

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded
Funkiee Saab älskare!
7 oktober 2009 · 4 597 Inlägg

idioti... ägarna får man väl skita i om saker är stulna, men fan, demontera och sälj, håller man på sådär, kommer de ju fan aldrig att kunna hitta begagnade delar ifrån en skrot, dom är ju sjuka i huvudet......

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Aga_Diff Bärs!
7 oktober 2009 · 3 456 Inlägg

Fyfan, Illa...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Freddye
7 oktober 2009 · 391 Inlägg

Bara jag som är imponerad av kranen och krossaren. Sjukt starka, ser ut som pappersbilar! big_smile

Thorssa
7 oktober 2009 ·

Varför inte skänka bilarna till familjer som kanske inte har råd att köpa en egen bil men är i stort behov av en?

FireTraXX DFFL
7 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

Thorssa skrev:
Varför inte skänka bilarna till familjer som kanske inte har råd att köpa en egen bil men är i stort behov av en?

Man kan inte leka Robin Hood och ta från de rika och ge till de fattiga...

Väldigt stor skillnad från att beslagta och krossa bilarna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Blue_celicA
7 oktober 2009 · 243 Inlägg

är det ingen mer än jag som ser att videon är fake? jävligt bra redigerad är den däremot, ser verkligen äkta ut o känns verkligt men ändå inte på något sätt...någon mer än jag som tycker det?

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288
expect1991
7 oktober 2009 · 1 814 Inlägg

Blue_celicA skrev:
är det ingen mer än jag som ser att videon är fake? jävligt bra redigerad är den däremot, ser verkligen äkta ut o känns verkligt men ändå inte på något sätt...någon mer än jag som tycker det?

Motorn har ingen vikt när den läggs ner märkte jag. Sen reagera jag på det som Eisenhut sa, låter rimligt. Dessutom har myndigheter ljugit större lögner än så...

Thorssa
8 oktober 2009 ·

FireTraXX skrev:

Thorssa skrev:
Varför inte skänka bilarna till familjer som kanske inte har råd att köpa en egen bil men är i stort behov av en?

Man kan inte leka Robin Hood och ta från de rika och ge till de fattiga...

Väldigt stor skillnad från att beslagta och krossa bilarna.

Är inte svårare än att man lagstiftar om det. Finns ju t.ex. amerikansk polis som använder bilar som beslagtagits från kriminella. Vi gör det ju dagligen i Sverige, tar från de rika och ger till de fattiga alltså. Måste ju vara betydligt bättre än att skrota bilarna till ingen nytta.

FireTraXX DFFL
8 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

Thorssa skrev:

FireTraXX skrev:

Thorssa skrev:
Varför inte skänka bilarna till familjer som kanske inte har råd att köpa en egen bil men är i stort behov av en?

Man kan inte leka Robin Hood och ta från de rika och ge till de fattiga...

Väldigt stor skillnad från att beslagta och krossa bilarna.

Är inte svårare än att man lagstiftar om det. Finns ju t.ex. amerikansk polis som använder bilar som beslagtagits från kriminella. Vi gör det ju dagligen i Sverige, tar från de rika och ger till de fattiga alltså. Måste ju vara betydligt bättre än att skrota bilarna till ingen nytta.

Jag säger inte att det är svårare än något annat, jag säger att det inte är ok.

Jag sätter hellre eld på min bil än låter någon annan köra runt i den bara för att jag varit busig.

Senast redigerat av FireTraXX (8 oktober 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
decib3L Körv
8 oktober 2009 · 3 535 Inlägg

Blue_celicA skrev:
är det ingen mer än jag som ser att videon är fake? jävligt bra redigerad är den däremot, ser verkligen äkta ut o känns verkligt men ändå inte på något sätt...någon mer än jag som tycker det?

Skaffa glasögon?

Truckdriving Man
DIIEZEL
8 oktober 2009 · 501 Inlägg

Fan kändes som någon drog ut mitt hjärta när dom slet ut motorn sad

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Phaetoon
8 oktober 2009 · 8 156 Inlägg

Jag tror inte att dom skulle våga göra något liknande mot amerikanska bilar pga risk för bojkott från USA.
Dessutom har dom nog plockat ur trimdelarna ur bilarna innan dom skrotades. Dessutom får nog inte vanliga bilar skrotas på det sättet i Kanada. Plast för sig och metall för sig.

Frågan är om det är effektivt? Hade jag varit en av bilägarna som fått min bil krossade så hade jag troligen hämnats på polisväsendet. Dessutom hade jag gjort en hel del för att undvika att bli tagen av polisen. Tror att det är kontraproduktivt att göra så här.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Grabber Dagdrömmare
8 oktober 2009 · 2 836 Inlägg

Det har väl gått för långt.
http://www.youtube.com/watch?v=jsrE2hinFJk&NR=1

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang