Lindgren_ ´s vectra projekt.

VictorD Med Jetplan i generna
25 juli 2007 · 413 Inlägg

Sedärja, här händer det grejjer! Lycka till så får vi hoppas att det blir en bil man ser på "Meet Of The Month" vart efter smile

Mvh Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Hehe tack ! big_smile  Jadå den lär du se där.. men den är absolut inte klar iår.. så nästa år i slutet av året kommer du se den där hehe smile Blir nog nice när jag börjar få hem alla grejer big_smile

Johan Lindgren
Droors
25 juli 2007 · 811 Inlägg

blir snyggt. smile Vart beställer du Sparco skor ifrån?

Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Droors skrev:
blir snyggt. smile Vart beställer du Sparco skor ifrån?

Tackar smile


www.realcar.se sen sparco sen skor fritid sen pitlane dom skorna kör jag på smile jag har blå-gula , svart-vita , brun-orangea, röd-vita är påväg hem smile

Johan Lindgren
Droors
25 juli 2007 · 811 Inlägg

oki. najs får ta och kolla upp det. tackar.

Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Droors skrev:
oki. najs får ta och kolla upp det. tackar.

hehe inga problem smile Gör det dom är mycket snygga !

Johan Lindgren
Droors
25 juli 2007 · 811 Inlägg

sry on jag spammar. smile blev ett par Svart-vita bara att vänta på dom nu.. hoppas dom levererar fort, behöver nya skor. hehe

Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Droors skrev:
sry on jag spammar. smile blev ett par Svart-vita bara att vänta på dom nu.. hoppas dom levererar fort, behöver nya skor. hehe

Haha det låter nice smile har ett par svart-vita står här hemma jag med smile riktigt sköna skor smile hoppas du blir nöjd smile

Johan Lindgren
JockeT
25 juli 2007 · 1 010 Inlägg

Någon som vet om plastkåpan där det står "sfi" passar till ecotec 2.0 16 v motor?
Ser typ likadan ut...

Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Vart bara en rolig bild som var nått o ha idag..

KAPAT smile
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/2996325kapningen.jpg

Johan Lindgren
Tompa9000
25 juli 2007 · 5 Inlägg

De där me skärmbreddningen kommer bli riktigt nice big_smile Får nog ta o komma förbi nån dag och kolla lite på de du gjort:D

Lindgren_
25 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Tompa9000 skrev:
De där me skärmbreddningen kommer bli riktigt nice big_smile Får nog ta o komma förbi nån dag och kolla lite på de du gjort:D

Hehe japp bara att du kommer förbi smile

Johan Lindgren
Mäki Långsam Perfektionist
26 juli 2007 · 4 800 Inlägg

Ser bra ut, grymt med skärmbreddning också, men du skulle ju nästan gjort en lika breddning i plåt och svetsat dit så det inte finns en chans att de kan spricka och lacken blir ful. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Syyhn Calibra Is The Shit!
26 juli 2007 · 662 Inlägg

Lindgren för fan så där kan du ju inte göra... De kommer ju inte gå alls... De fattar du väl själv.. Haha skojjar bara.. De där kommer bli skit bra;)

/// SyyHn
Lindgren_
26 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Mäki tackar.. smile var inne på plåt först.. men njae..

Syyhn sätt fart me calibran nu för fna ;D hehe tack:)

Johan Lindgren
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
26 juli 2007 · 798 Inlägg

Jobba på lindgren ser kanon ut smile

Lindgren_
26 juli 2007 · 2 644 Inlägg

racing-jimpa skrev:
Jobba på lindgren ser kanon ut smile

tackar tackar smile

Johan Lindgren
Lindgren_
29 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Nu kommer tyvärr projektet stå still i ca 1-3 vecker beror på hur det går.. för vi ska gjuta plattan till nya carporten.. och sen när vi gör det ska vi gjuta på golvet i garaget för det är som nått jävla fyllo har gjort o gjuta på en veranda o trappa o massa skit.. så kommer ta ett tag innan jag kommer in i garaget igen tyvärr sad

Men en sak är bra då kanske jag hinner få hem lite delar big_smile Plus att den ska upp till polarn och lite rost , skärmblinkersen ska bort , anten hålet  ska bort ,  bagageluckan ska listen över reggskylten bort.. hmm så kanske det var nått mer wink

Johan Lindgren
Syyhn Calibra Is The Shit!
29 juli 2007 · 662 Inlägg

Hehe jag håller på... Slipar o plastar så ujujuj... Jag har inte bestämmt vilka breddar jag ska ha än...

Plåt = Mer hållbart
Plast = Smidigare?

/// SyyHn
Lindgren_
30 juli 2007 · 2 644 Inlägg

Syyhn skrev:
Hehe jag håller på... Slipar o plastar så ujujuj... Jag har inte bestämmt vilka breddar jag ska ha än...

Plåt = Mer hållbart
Plast = Smidigare?

hehe det låter bra smile

Tänk på att plåt rostar också wink

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang