Du förare till en silvrig Porsche Cayman på Riksv. 41 mot Borås...

KimVsWorld Mästare
31 augusti 2008 · 2 947 Inlägg

Hmm. skrev:

KimVsWorld skrev:
haha seriöst vad är det för jubelidioter vi har på garaget?

menar du mig eller firetrash och hans gäng?

läs igen: JUBELIDIOTER och nej du är inte en del av dem, tydligen.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
TRYIT Teddan
31 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

KimVsWorld skrev:

Hmm. skrev:

KimVsWorld skrev:
haha seriöst vad är det för jubelidioter vi har på garaget?

menar du mig eller firetrash och hans gäng?

läs igen: JUBELIDIOTER och nej du är inte en del av dem, tydligen.

hur kan du veta det ... vem säger att hans version stämmer ... hur fan vet du att han inte missa porschen och svängde ut .

Bara för att man skriver en fin text betyder inte det att an är oskyldig

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Hmm.
31 augusti 2008 ·

r-ted skrev:

KimVsWorld skrev:

Hmm. skrev:
menar du mig eller firetrash och hans gäng?

läs igen: JUBELIDIOTER och nej du är inte en del av dem, tydligen.

hur kan du veta det ... vem säger att hans version stämmer ... hur fan vet du att han inte missa porschen och svängde ut .

Bara för att man skriver en fin text betyder inte det att an är oskyldig

Ja du. Man få väl utgå efter att min historia är sanningen, detta är inte en domstol. Jag har inget bevis på att det stämmer. Men ingen har något bevis på att det är lögn. Jag kan dock försäkra att allt är sanningsenligt, och inget är förvrängt varken uppåt eller nedåt. har du fortfarande invändningar, håll dem för dig själv. som sagt, detta är ingen domstol.

Senast redigerat av Hmm. (31 augusti 2008)

TRYIT Teddan
31 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

ja man får väll utgå från det..

jag kan ju ljuga ihop något i en tråd oxå sen får man utgå från att det stämmer hahahahha

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
TRYIT Teddan
31 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

ne nu ger jag upp .... i morgon skall bilen tvättas och pungen rakas ........

lycka till med körkortet, kör som folk så slipper du ta om det ..


en annan tanka var att du blev av med körkortet för en så liten överträdelse , alltså hadde du prövotid.
då har du ju inte kört bil så jätte många år .......

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Hmm.
31 augusti 2008 ·

r-ted skrev:
ja man får väll utgå från det..

jag kan ju ljuga ihop något i en tråd oxå sen får man utgå från att det stämmer hahahahha

ja det kan du absolut, ingen/inget i heela världen hindrar dig från det. Dock är det upp till mig att ge ETT MOGET J*VLA svar på din lögn/sanning. kan du börja bete dig lite mer moget tack?

Senast redigerat av Hmm. (31 augusti 2008)

Ksj
31 augusti 2008 · 1 217 Inlägg

Men det var ett jäkla GNÄLL. Har du inget bättre för dig än att skapa trådar om en mer eller mindre normal omkörning? Visst, det gick nog fort för tysklandsraketen men vem bryr sig förutom du själv?

Saab 900 "2.1an" (1992)
sand3rs
31 augusti 2008 · 182 Inlägg

r-ted skrev:

KimVsWorld skrev:

Hmm. skrev:

menar du mig eller firetrash och hans gäng?

läs igen: JUBELIDIOTER och nej du är inte en del av dem, tydligen.

hur kan du veta det ... vem säger att hans version stämmer ... hur fan vet du att han inte missa porschen och svängde ut .

Bara för att man skriver en fin text betyder inte det att an är oskyldig

Tror att du och jag bör ta en diskussion om dina kriterier för vad som är "en fin text". wink

TRYIT Teddan
31 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

ksj... puss på dig , du kom som sänd från himlen wink



varför skall jag ge ett moget svar i en omogen tråd???

nje fan jag skulle sova ja...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Team-Adolfsson Gödseldräng
31 augusti 2008 · 4 529 Inlägg

og900turbo skrev:

Hmm. skrev:

FireTraXX skrev:

Faktum är att du troligtvis är osäker som förare (Inte ens körkort ju), och därmed inte är en bra förare.
Jag har bara haft körkort i 3 år och kan säga att även om jag kör bra (Enligt mig tongue) så är jag inte bäst.

Och du MÅSTE acceptera att folk kommer köra fort, kommer köra idiotiskt och bete sig som arslen.

Som min kusins f.d. pojkvän sa: "Alla andra i trafiken är idioter."

Jag har haft körkort, så jotack jag är en ganska säker förare. men det är inte DET VI DISKUTERAR HÄR! passar det inte? hejdå smile

vf övningskör du om du har haft körkort?? hmm

han körde som en DÅRE och blev av med det lollollol

sand3rs
31 augusti 2008 · 182 Inlägg

Hmm. skrev:

r-ted skrev:
ja man får väll utgå från det..

jag kan ju ljuga ihop något i en tråd oxå sen får man utgå från att det stämmer hahahahha

ja det kan du absolut, ingen/inget i heela världen hindrar dig från det. Dock är det upp till mig att ge ETT MOGET J*VLA svar på din lögn/sanning. kan du börja bete dig lite mer moget tack?

Att bete sig moget på ett forum är per definition att kunna ge och ta kritik för sin sak och argument. Detta är något som ingen kan anklaga dig för att behärska. Du hoppar på alla som inte håller med dig eller som kommer med synpunkter som inte passar i ditt tänkande.

Rallyhalle
31 augusti 2008 · 4 299 Inlägg

Tror du verkligen på allvar att han skulle sänka farten för att han skulle se den här tråden??

Även om du skulle haft alla på din sida så tror jag inte att personen i fråga skulle bry sig ett piss...

Joo
31 augusti 2008 · 741 Inlägg

fel fel

Senast redigerat av Joo (31 augusti 2008)

viktore
31 augusti 2008 · 187 Inlägg

sand3rs skrev:

Hmm. skrev:

r-ted skrev:
ja man får väll utgå från det..

jag kan ju ljuga ihop något i en tråd oxå sen får man utgå från att det stämmer hahahahha

ja det kan du absolut, ingen/inget i heela världen hindrar dig från det. Dock är det upp till mig att ge ETT MOGET J*VLA svar på din lögn/sanning. kan du börja bete dig lite mer moget tack?

Att bete sig moget på ett forum är per definition att kunna ge och ta kritik för sin sak och argument. Detta är något som ingen kan anklaga dig för att behärska. Du hoppar på alla som inte håller med dig eller som kommer med synpunkter som inte passar i ditt tänkande.

dock är det skrämmande att se att så många användare här snackar så mycket skit att det med råge hade platsat på Lunarstorms nerpissade forum.

Och Garaget som numera ska vara en mötesplats för 18+, det märks inte lol

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
31 augusti 2008 · 3 404 Inlägg

Rallyhalle skrev:
Tror du verkligen på allvar att han skulle sänka farten för att han skulle se den här tråden??

Även om du skulle haft alla på din sida så tror jag inte att personen i fråga skulle bry sig ett piss...

Eventuellt ja, kanske inser att varken han eller övriga i trefiken är odödliga (tvivlar dock). Som alla redan nämnt tidigare utgå från att alla i trafiken är idioter och att ALLT kan hända. Stötte själv på en lastbil på essingeleden häromdagen som trodde det var slalomtävling mellan bilarna tongue

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
CivicIssa Issa
31 augusti 2008 · 329 Inlägg

Kan säga att alla gör sina misstag med elr utan körkort.. med elr utan fet bil:D alla människor gör fel:P Även ja:P hehe..

Ja kör som en fubbik ibland:D de erkänner ja..big_smile men de e rent korkat igentligen för ja riskerar mitt o andras liv.. o de e rätt korkat.. men sen finns de vissa åldersgrupper med som gör de:P Som när ja o smabon kom körandes typ 100 på 70 väg.. vadå oskylldigt:P vårat fel sj ... men iallafall de var högerregel där.. gubben som kommer på våran vänster alltså vi på hans höger.. kör rakt ut framför oss.. o fiser i 50... vi får veja *tur p-plats vid sidan. * Bre kas me en Celica.. lyckat ? vi överlevde iallafall.. men där började man tänka ...  iallafall vi stannade o hoppades på att gubben me skulle göra de.. men nopp han tittade på oss o körde i sin lilla takt 50 km/h..  där e de båda som gjort fel.. vi kör för fort gubben i sin volvo 740 trycker ut tongue haha...   så alla gör vi fel.. Efter det har man tänkt lite mer iallafall.. men fortfarnade kör man ju inte helt lagligt:P haha.. de går bra inte att hålla hastigheterna? elr va säger ni som läser?  så ja håller inte me nån sida av er... hehe..  men ni båda har iallafall rätt i va ni säger..

Lycka till me kortet iallafall:D o hoppas du klarar de o bli inte av me de igen:)

CiViC Issa
Volvo 740 "Snuis" (1989)
sand3rs
31 augusti 2008 · 182 Inlägg

CivicIssa skrev:
Kan säga att alla gör sina misstag med elr utan körkort.. med elr utan fet bil:D alla människor gör fel:P Även ja:P hehe..

Ja kör som en fubbik ibland:D de erkänner ja..big_smile men de e rent korkat igentligen för ja riskerar mitt o andras liv.. o de e rätt korkat.. men sen finns de vissa åldersgrupper med som gör de:P Som när ja o smabon kom körandes typ 100 på 70 väg.. vadå oskylldigt:P vårat fel sj ... men iallafall de var högerregel där.. gubben som kommer på våran vänster alltså vi på hans höger.. kör rakt ut framför oss.. o fiser i 50... vi får veja *tur p-plats vid sidan. * Bre kas me en Celica.. lyckat ? vi överlevde iallafall.. men där började man tänka ...  iallafall vi stannade o hoppades på att gubben me skulle göra de.. men nopp han tittade på oss o körde i sin lilla takt 50 km/h..  där e de båda som gjort fel.. vi kör för fort gubben i sin volvo 740 trycker ut tongue haha...   så alla gör vi fel.. Efter det har man tänkt lite mer iallafall.. men fortfarnade kör man ju inte helt lagligt:P haha.. de går bra inte att hålla hastigheterna? elr va säger ni som läser?  så ja håller inte me nån sida av er... hehe..  men ni båda har iallafall rätt i va ni säger..

Lycka till me kortet iallafall:D o hoppas du klarar de o bli inte av me de igen:)

Jag säger att jag önskar att du läser igenom texten och strukturerar upp den innan du postar. Jäkligt svårt (för mig) att hänga med i den med förkortningar, skratt, punkter, stavfel och grammatiska fel överallt.

Men, nu kan jag iaf somna...

j0jje_
31 augusti 2008 · 125 Inlägg

r-ted skrev:
ne nu ger jag upp .... i morgon skall bilen tvättas och pungen rakas ........

lycka till med körkortet, kör som folk så slipper du ta om det ..


en annan tanka var att du blev av med körkortet för en så liten överträdelse , alltså hadde du prövotid.
då har du ju inte kört bil så jätte många år .......

Kör man 31 km/h (på alla sträckor förutom 30 sträckor, räcker med 21?), för fort så spelar det ingen roll om man haft körtkort i 10 år eller 10 veckor man tappar enligt lag körkortet då! Dock får en med prövotid ta om kortet och en utan får tillbaka det efter en viss tid!

Amstaff
31 augusti 2008 · 253 Inlägg

Jag tycker att övningskörare borde få en egen fil tongue

BMW 318D xDrive "Sportsline" (2016)
beemern .......
31 augusti 2008 · 2 655 Inlägg

bmx skrev:
ja kan lova dej en sak!

när du har fått körkortet så kmr du ochså att köra så,tro mej!

hahaha varför känns de som att du har rätt?. lol lol lol lol lol lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang