Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

Smajly
3 september 2008 · 3 059 Inlägg

Destajnii skrev:
Nu början man tröttna på att läsa i tidningarna att någon har blivit utsatt för våld!
Här i Göteborg så har gängvåldet ökat förskräkligt. Hörde en polis uttala sig med att "Vi håller på att lösa det här" - Bullshit säger jag värre och värre blir det, det här är bara början..

För några månader sen fick jag ringa polisen pga det var en snubbe (hög som ett hus) som sprang och viftade med en pistol på människor och hus osv..

Imorse så blev en man avrättad på mitt torg här hemma, skjuten i huvudet!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=442061

Dags att flytta ut i bushen eller nått hehe tongue

Du har tydligen aldrig varit i Skånes Rövhål - Landskrona.

KimVsWorld Mästare
3 september 2008 · 2 947 Inlägg

Motorvägen går ju förbi Landskorna - Ingen bush!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Amstaff
4 september 2008 · 253 Inlägg

IceEyes skrev:

Amstaff skrev:
Här i norr händer inget.. Tror sist jag hörde ett spännande larm i Umeå var när det mitt i en lördagsnatt kom in ett samtal där "Far och son hade på fyllan bråkat över ett fiskenät"..

Sov du när Hagamannen härjade? tongue

Äsch han är bara påhittad..
Myndigheterna som "fejkat" allt för att dölja mordet på Lindh..

Jag tror på konspirationer wink

BMW 318D xDrive "Sportsline" (2016)
Trendsetter
4 september 2008 ·

Vilken klumpig diskussion, Sverige contra Amerika skitsnack.
Ni kan inte jämföra Sverige med Amerika, att komma med påståenden som att det inte existerar ghetton i Sverige pga att Amerikanerna har värre ghetton vore som att påstå att det inte finns storstäder i Sverige, utan de finns i Amerika.

Germax
4 september 2008 · 12 086 Inlägg

Man är inte drabbad om man inte är förtjänt av de sa någon, min erfarenhet av gäng och idioter är att dom skapar anledningar att nita folk, för de är lixom de som tycker är kul. Att slå ner folk och känna sig som djungelkungen.

Och du som prata om att gettot i detroit va så fränt, ja vem fan bryr sig? Vi har väl en motsvarighet här i sverige. Bara för att den inte är lika brutalt primitiv som den är där.

Mortalis VW-nörd?
4 september 2008 · 4 332 Inlägg

Saab900Racing skrev:

Pikey skrev:

Saab900Racing skrev:

Och? Det är ju precis det här jag har snackat om.. Överenstämmer till 100% med mina åsikter angående det här, så låt höra nu då?

Vänta lite... Ska bara hitta en sida jag ska coppa från.

Tänkte väl det, inget svar.

Yeah köra Wikipedia är förtroendeingivande och sen hävda att det är sanningen, kan ju lika gärna ha varit du skrivit de haha tongue

_Blue_Speed_ Ljuva 90-tal
4 september 2008 · 1 128 Inlägg

Det bästa är att flytta till urskogen.

Nöjeskör närproducerat
Cossi_Micke
4 september 2008 · 282 Inlägg

_Blue_Speed_ skrev:
Det bästa är att flytta till urskogen.

skulle inte banga på de häldre i skogen en inne i stan.. ser häldre älgar en idioter när jag tittar ut genom fönstret.

_Blue_Speed_ Ljuva 90-tal
4 september 2008 · 1 128 Inlägg

Amstaff skrev:
Här i norr händer inget.. Tror sist jag hörde ett spännande larm i Umeå var när det mitt i en lördagsnatt kom in ett samtal där "Far och son hade på fyllan bråkat över ett fiskenät"..

HAHAH, det är ju bra att det itne är värre. smile

Nöjeskör närproducerat
Waho Allmänt Jobbig
4 september 2008 · 1 200 Inlägg

Cossi_Micke skrev:

_Blue_Speed_ skrev:
Det bästa är att flytta till urskogen.

skulle inte banga på de häldre i skogen en inne i stan.. ser häldre älgar en idioter när jag tittar ut genom fönstret.

Häldre?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
KimVsWorld Mästare
4 september 2008 · 2 947 Inlägg

Waho skrev:

Cossi_Micke skrev:

_Blue_Speed_ skrev:
Det bästa är att flytta till urskogen.

skulle inte banga på de häldre i skogen en inne i stan.. ser häldre älgar en idioter när jag tittar ut genom fönstret.

Häldre?

Hellre, konstapeln.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Smajly
5 september 2008 · 3 059 Inlägg

Trendsetter skrev:
Vilken klumpig diskussion, Sverige contra Amerika skitsnack.
Ni kan inte jämföra Sverige med Amerika, att komma med påståenden som att det inte existerar ghetton i Sverige pga att Amerikanerna har värre ghetton vore som att påstå att det inte finns storstäder i Sverige, utan de finns i Amerika.

Logga du in istället.

KimVsWorld Mästare
5 september 2008 · 2 947 Inlägg

Smajly skrev:

Trendsetter skrev:
Vilken klumpig diskussion, Sverige contra Amerika skitsnack.
Ni kan inte jämföra Sverige med Amerika, att komma med påståenden som att det inte existerar ghetton i Sverige pga att Amerikanerna har värre ghetton vore som att påstå att det inte finns storstäder i Sverige, utan de finns i Amerika.

Logga du in istället.

huh?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Autonom
5 september 2008 · 319 Inlägg

Smajly skrev:

Trendsetter skrev:
Vilken klumpig diskussion, Sverige contra Amerika skitsnack.
Ni kan inte jämföra Sverige med Amerika, att komma med påståenden som att det inte existerar ghetton i Sverige pga att Amerikanerna har värre ghetton vore som att påstå att det inte finns storstäder i Sverige, utan de finns i Amerika.

Logga du in istället.

Fd Trendsetter.
Vad menar du med att jag ska logga in?

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Flatout Student
5 september 2008 · 96 Inlägg

håller med Trendsetter, sverige börjar faktiskt se värre ut men bara för att det inte är som i USA så kan det väll vara dåligt.

P.S det var väll inte Trendsetter som sa att du skulle logga in.  Smajly om inte jag har fel smile

ne men gud, här luktar ju kiss
KimVsWorld Mästare
6 september 2008 · 2 947 Inlägg

När vi ändå har en tråd uppe och jag har inget bättre för mej så... Varför tror ni att det har blivit mer kriminalitet i Sverige?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Autonom
6 september 2008 · 319 Inlägg

Flatout skrev:
håller med Trendsetter, sverige börjar faktiskt se värre ut men bara för att det inte är som i USA så kan det väll vara dåligt.

P.S det var väll inte Trendsetter som sa att du skulle logga in.  Smajly om inte jag har fel smile

Nej, det är jag som är Trendsetter, jag bad administratörer att radera mitt konto (Trendsetter) så jag kunde göra en ny. OT!

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Autonom
6 september 2008 · 319 Inlägg

Waho skrev:

Cossi_Micke skrev:

_Blue_Speed_ skrev:
Det bästa är att flytta till urskogen.

skulle inte banga på de häldre i skogen en inne i stan.. ser häldre älgar en idioter när jag tittar ut genom fönstret.

Häldre?

Tror han menar hellre.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
kaptenroed
6 september 2008 · 120 Inlägg

Har det någon betydelse vilket land som är värst? Let's face it, i Sverige har vi redan för mycket bekymmer med kriminalitet och värre blir det tyvärr. Nu sätter jag punkt här för att eliminera risken att försäga mig.

Ford Galaxie 500 LTD 4dr H/T "Sapphire Blue" (1966)
Destajnii
7 september 2008 · 219 Inlägg
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang