CarCass - Svart Evo1

CarCass CarCass
5 september 2008 · 627 Inlägg

jjhh

Senast redigerat av CarCass (19 juni 2009)

Join the Evolution
DDESIGN
5 september 2008 · 563 Inlägg

ouch,,, Ser inte alltför kul ut... Lider med dig!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
HKS C(^^,)
5 september 2008 · 453 Inlägg

fy fan neutral  Hade du viltolycks försökring ??

Rand
5 september 2008 · 1 024 Inlägg

vänta på delar i en månad, fan har du för beställare

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
weian Concordia res parvae crescent
5 september 2008 · 924 Inlägg

HKS skrev:
fy fan neutral  Hade du viltolycks försökring ??

tror inte att han hunnit fixa de eftersom han precis vatt å köpt den å e på väg hem.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
epic_mazur
5 september 2008 · 274 Inlägg

Fyfan vad tråkigt !!  lider med Dig!sad

Rquired Allmänt envis
5 september 2008 · 12 512 Inlägg

Vad som inte får hända när man kommer i sitt nyinköp, lider också med dig sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Supra_robin
5 september 2008 · 4 663 Inlägg

fy fan  va surt sad

CarCass CarCass
5 september 2008 · 627 Inlägg

Tack för kommentarerna! smile

Löste sig nog med försäkringen iaf..


Rand skrev:
vänta på delar i en månad, fan har du för beställare

Han på verkstaden sa att det var huven som blir det stora problemet, kan bli till att köpa in en helt ny från Japan. Men dom hittar nog en huv på nån skrot.

Enligt honom så kommer bilen bli snyggare när jag får tillbaka den än den var innan krocken, så det låter kalas big_smile

Senast redigerat av CarCass (5 september 2008)

Join the Evolution
KarlNilsson Örebroare i exil
5 september 2008 · 970 Inlägg

Ouch, otur där...

Vänta på delar i en månad? Hah, fråga Hewran hur lång tid det tar att laga en krockad evo wink Men klart, hittar dom på begagnade grejer så klarar du dig väl på en månad smile

Får man fråga varför du bytte ner dig från 2an till 1an? Dom går ju inte att göra ringar med tongue

Hej FRA!
CarCass CarCass
5 september 2008 · 627 Inlägg

Nu skrev ju jag "någon månad" wink Allt före november får jag väl räkna som ett snabbt jobb..

Hewran valde att dejta en hårdare invånare i naturen, hehe big_smile Min är nog 'lättfixad' i jämförelse

Ville ha en etta från början, var riktigt nöjd med tvåan! Men det smög sig på att det var en etta som gällde ändå smile

Angående ringarna så vet jag inte, jag kör bra lugnt, inte en enda ring med tvåan och den här hann jag inte ha så kul med.. Lär ju gå lika bra med båda modellerna annars wink

Join the Evolution
KHRacing
5 september 2008 ·

tråkigt att smälla med nyförvärvet - hoppas det löser sig smidigt med reparatioen & du får ut bilen på vägarna snabbt.

En EVO skall nyttjas --- (skall jag säga som byggt på min i snart 21 månader)

Senast redigerat av KHRacing (5 september 2008)

Ph0enix
6 september 2008 · 214 Inlägg

Tjena! Ville bara önska lycka till med projektet tycker lätt 1an är en klass för sig tillsammans me evo X big_smile
Kolla bara så han kontrollerar om du behöver rikta bilen.. för han kanske får på allting så de ser bra ut och sen om du tar av allt så kanske de inte passar alls.. hade det så med min calibra 1900-frösihjäl.. bara ett tips smile

Toyota Celica Phoenix Reign of fire
Toyota Celica "Phoenix 2" (2000)
CarCass CarCass
6 september 2008 · 627 Inlägg

Tack, bilen behöver inte riktas, skadorna ser rätt stora ut men det är ingen fara tydligen. Är det där med väntetid på delar hmm Men kan hända att de snokar upp front, huv och skärmar ganska fort om jag har tur.

Join the Evolution
kapi
6 september 2008 · 70 Inlägg

ohh den är inte rolig. Men nu är det ju bara en anledning till att "fixa" lite med bilen wink

CarCass CarCass
6 september 2008 · 627 Inlägg

Precis wink Men får se hur det här löser sig först..

Senast redigerat av CarCass (6 september 2008)

Join the Evolution
CarCass CarCass
7 september 2008 · 627 Inlägg

Lite planer (som helt säkert ska göras):

¤ Byta ljuddämpare, då screamerpipen (som lär vara på gång) ska stå för oljudet, relativt tyst tills man gasar
¤ Tona rutorna, svart
¤ Svarta fälgar (eller annan mörk färg) , antingen köpa en uppsättning 16" eller forsätta köra original 15"
¤ Emblem och klistermärken ska tas bort


Drygt bara att jag inte kan göra så mycket då bilen inte är hemma.. Hoppas få höra något om den nästa vecka iaf. Lämnade just in den efter 16.00 en fredag smile

Senast redigerat av CarCass (7 september 2008)

Join the Evolution
Supra_robin
7 september 2008 · 4 663 Inlägg

den kommer ju att bli skit snygg med dina planer=D goppas du får tillbaka bilen fort så du kan börja big_smile
mvh robin

Mäki Långsam Perfektionist
7 september 2008 · 4 800 Inlägg

Blir kanon Jimmy, men varför smälla så fort? wink Eller var du trött på den efter 60mil hehe

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
CarCass CarCass
7 september 2008 · 627 Inlägg

Tröttnade faktiskt inte på den, trots stenhårda stötdämpare (om man kalla dom för stötdämpare), r-däcken och en del brum brum. Den har ju till och med stereo (med småkassa högtalare i fram), värsta lyxen wink

Saab_Robin skrev:
den kommer ju att bli skit snygg med dina planer=D goppas du får tillbaka bilen fort så du kan börja big_smile
mvh robin

Tack, börjar lite smått med utseendet, innan det kanske går över på motorn smile

Senast redigerat av CarCass (7 september 2008)

Join the Evolution
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang