Bilder: Ena-träffen På Stora Torget I Enköping 6/9

Oge
8 september 2008 ·

Faan va kul det var att köra när det var blött!.. Man fick fan inge bra tider men faaan va brett d gick hela tiden!.. tongue.. Vi lär ju dra ihop ett gäng nå mer tag å köra lite!.. Helst när det är blött!.. tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/23437/453924_n1d1gl.jpg

PLindblom
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Oge skrev:
Faan va kul det var att köra när det var blött!.. Man fick fan inge bra tider men faaan va brett d gick hela tiden!.. tongue.. Vi lär ju dra ihop ett gäng nå mer tag å köra lite!.. Helst när det är blött!.. tongue

Jo tack, du skulle definitivt vunnit om det varit en drifting-tävling tongue Du får prova min riktiga gokart någon dag smile

Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

Minister skrev:

Oge skrev:
Någon som har lite bilder på min bil då?..Var ju skojj att mitt tak hamnade på bild iaf.. hehe tongue

Jag trodde att jag fick med din bil och sengstr's Octavia, men jag missade dem tydligen totalt. Som tur är bor ni i Enköping, så det är bara att hojta till om ni vill ha bilder tagna på dem smile

Det var som en annan det. Trodde jag fick med alla bilar. Men icke. Missade någon eller några.
Jo visst har man tur som bor där smile
Och lite mer gokart tävlingar tycker jag vore toppen. Både blött och torrt underlag !

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

Och blir det fler go kart tävlingar vill jag se Henrik.. han stod ju och skrattade hela tiden åt våra misstag.
Så lite måste han ju bjuda tillbaka nästa gång!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Oge
8 september 2008 ·

Minister skrev:

Oge skrev:
Faan va kul det var att köra när det var blött!.. Man fick fan inge bra tider men faaan va brett d gick hela tiden!.. tongue.. Vi lär ju dra ihop ett gäng nå mer tag å köra lite!.. Helst när det är blött!.. tongue

Jo tack, du skulle definitivt vunnit om det varit en drifting-tävling tongue Du får prova min riktiga gokart någon dag smile

Haha ja tror fan de!.. Jaa det vore riktigt skojj att prova en riktig gokart nå tag!.. Dom går väll lite värre än hyrkartarna kan jag förstå?

Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

haha. Lindblom kan behöva öva till nästa år smile Så gissar att han kommer vara där uppe nu varje dag..
Skulle ju ha haft ett kort på hans lilla tripp in i däckmuren. Levande begravd

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Oge
8 september 2008 ·

Hahaha ja det skulle man fan haft ett kort på!.. Missade det totalt!

Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

det tror jag vi alla gjorde. Men men. det kommer fler ggr wink bara att ha kameran i högsta hugg när han är ute på banan!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
TFkarlsson Varningar. 36
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Gaahahahahahhaha det är ju jag, Fg och min fru som står och kollar på där tongue Det är jag i mitten, min tjej till höger då.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
nizze15
8 september 2008 · 280 Inlägg

Fina bilder!

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
PLindblom
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Oge skrev:

Minister skrev:

Oge skrev:
Faan va kul det var att köra när det var blött!.. Man fick fan inge bra tider men faaan va brett d gick hela tiden!.. tongue.. Vi lär ju dra ihop ett gäng nå mer tag å köra lite!.. Helst när det är blött!.. tongue

Jo tack, du skulle definitivt vunnit om det varit en drifting-tävling tongue Du får prova min riktiga gokart någon dag smile

Haha ja tror fan de!.. Jaa det vore riktigt skojj att prova en riktig gokart nå tag!.. Dom går väll lite värre än hyrkartarna kan jag förstå?

De går en smula fortare, ja tongue Tre gånger så starka motorer och hälften så tunga = livsfara big_smile

sengstr skrev:
haha. Lindblom kan behöva öva till nästa år smile Så gissar att han kommer vara där uppe nu varje dag..
Skulle ju ha haft ett kort på hans lilla tripp in i däckmuren. Levande begravd

Jag var faktiskt där idag och brummade omkring, både med hyrkart och riktig kart. Man blir helt slut i kroppen av sådant. Vi får absolut se till att ordna fler race där borta. Helst utan de fuskande västeråsarna roll

Nafets86
9 september 2008 · 821 Inlägg

haha.. Vi enköpingsbor kanske behöver öva lite innan vi kör igen mot dom.. wink det verkar som det iaf.. smile
Och fler race måste vi ordna. Var skit kul senast så.!

En annan har ju ingen go kart. så fick race mot en annan Octavia RS idag. fast kombi smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
vild
9 september 2008 · 208 Inlägg

hehe tyckte väl det va en väldans massa västeråsbilar, ett par uppsala och knivstabil tillomed big_smile (läste inte rubriken smile ) Trevliga bilder, kul att faktiskt få se hela bilen för en gångs skull!

Senast redigerat av vild (9 september 2008)

If you can't convince them, confuse them!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang