Nån som spelar poker på svenska spel? :D

Piratstikin 2015 Dbakuten.
17 september 2008 · 5 092 Inlägg

Som jag skrev.

Är det nån som spelar poker på svenska spel.se??

går det bra eller dåligt?

te_wik Forummoderator
17 september 2008 · 12 813 Inlägg

En här... ligger + än så länge.

Men lirar mest på utländska sidor.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Kart-Racer
17 september 2008 · 8 Inlägg

Jag spelar på www.ChampionPokerClub.com, grymt bra sida med jätte bra bonus

Piratstikin 2015 Dbakuten.
17 september 2008 · 5 092 Inlägg

te_wik skrev:
En här... ligger + än så länge.

Men lirar mest på utländska sidor.

Mvh Tommy

Okay smile är du ute nu & spelar? jag har redan förlorat typ 200 spänn i dag haha =P ska nog göre att försök till smile

te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Dark_Angel skrev:

te_wik skrev:
En här... ligger + än så länge.

Men lirar mest på utländska sidor.

Mvh Tommy

Okay smile är du ute nu & spelar? jag har redan förlorat typ 200 spänn i dag haha =P ska nog göre att försök till smile

bli inte desperat.. tongue vilka insatser kör du på?

Nej, jag kollar på proffen i Poker After Dark på tv4sport... Nu börjar pokermiljonen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Kart-Racer skrev:
Jag spelar på www.ChampionPokerClub.com, grymt bra sida med jätte bra bonus

hur är det med skatten på den sidan?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 september 2008 · 5 092 Inlägg

te_wik skrev:

Dark_Angel skrev:

te_wik skrev:
En här... ligger + än så länge.

Men lirar mest på utländska sidor.

Mvh Tommy

Okay smile är du ute nu & spelar? jag har redan förlorat typ 200 spänn i dag haha =P ska nog göre att försök till smile

bli inte desperat.. tongue vilka insatser kör du på?

Nej, jag kollar på proffen i Poker After Dark på tv4sport... Nu börjar pokermiljonen.

Mvh Tommy

Nej då smile haha jag kör än så länge 0,50/1SEK hadde precis 2 par och körde allin med 20 kr och förlorade mot en stege såklart. har 30 kr kvar för i dag känns det som smile

te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Dark_Angel skrev:

te_wik skrev:

Dark_Angel skrev:

Okay smile är du ute nu & spelar? jag har redan förlorat typ 200 spänn i dag haha =P ska nog göre att försök till smile

bli inte desperat.. tongue vilka insatser kör du på?

Nej, jag kollar på proffen i Poker After Dark på tv4sport... Nu börjar pokermiljonen.

Mvh Tommy

Nej då smile haha jag kör än så länge 0,50/1SEK hadde precis 2 par och körde allin med 20 kr och förlorade mot en stege såklart. har 30 kr kvar för i dag känns det som smile

hehe okay. That`s poker my friend.

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
18 september 2008 · 5 092 Inlägg

haha ja tyvärr så är det så =S

te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

hehe yeah.. big_smile

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Enkan
18 september 2008 · 47 Inlägg

Jag har spelat rätt mycket där. Men har tagit en paus från pokerspelandet p.g.a. att jag inte har fått ihop det med andra fritidsintressen :-)

I bury those cockroaches!
te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Enkan skrev:
Jag har spelat rätt mycket där. Men har tagit en paus från pokerspelandet p.g.a. att jag inte har fått ihop det med andra fritidsintressen :-)

hehe för dyrt eller för tidskrävande? wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
iceman 850
18 september 2008 · 133 Inlägg

jag spelar också på sv spel

Saab 9-3 ss aero "Performance By Autodepån" (2004)
MarcusL #2573
18 september 2008 · 1 489 Inlägg

Spelar ibland där, vann en tusenlapp för ett tag sen. Brukar spela turneringen kl 01. 100+10. Men har slutat med det för tillfället då fiskar tiltar sönder mig på sistonde. Har man AA och en annan har 7-2 off så sätter han stegen eller nåt sad wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
Kolm
18 september 2008 ·

Har spelat på svenska spel. La av nu, satte in 200 å vann upp till 800. Det räcker med att man får AA innan floppen synar nån tokhöjning på 2000 kr å förlorar allt på en giv. Lagt ner det där nu, lirar bara med polarna. Mycket trevligare

MarcusL #2573
18 september 2008 · 1 489 Inlägg

Kolm skrev:
Har spelat på svenska spel. La av nu, satte in 200 å vann upp till 800. Det räcker med att man får AA innan floppen synar nån tokhöjning på 2000 kr å förlorar allt på en giv. Lagt ner det där nu, lirar bara med polarna. Mycket trevligare

Been there done that wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
Enkan
18 september 2008 · 47 Inlägg

te_wik - Haha, kan bli rätt dyrt ibland ja. Men det svänger ju så otroligt mycket då man bara lägger in några hundra. Ibland kan man spela upp sig till en tusing och sedan gå ner på noll. Eller så spelar man bort det på en gång.

Så ett tips är ju att börja med en bra rulle så man klarar av alla svängningar. Jag menar ingen pokerspelare vinner ju varje dag ;-)

I bury those cockroaches!
te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Enkan skrev:
te_wik - Haha, kan bli rätt dyrt ibland ja. Men det svänger ju så otroligt mycket då man bara lägger in några hundra. Ibland kan man spela upp sig till en tusing och sedan gå ner på noll. Eller så spelar man bort det på en gång.

Så ett tips är ju att börja med en bra rulle så man klarar av alla svängningar. Jag menar ingen pokerspelare vinner ju varje dag ;-)

jag lirar om playmoney på pokerstars innan jag ger mig in på real, funkar inte för alla, men jag kommer in i rätt rytm då.

MVh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

Kolm skrev:
Har spelat på svenska spel. La av nu, satte in 200 å vann upp till 800. Det räcker med att man får AA innan floppen synar nån tokhöjning på 2000 kr å förlorar allt på en giv. Lagt ner det där nu, lirar bara med polarna. Mycket trevligare

Jaa, man saknar det sociala också när man lirar online..
Men, ny inflyttad här var jag bor nu, känner inte typ någon. Så någon IRL poker blir det inte sad

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
te_wik Forummoderator
18 september 2008 · 12 813 Inlägg

MarcusL skrev:
Spelar ibland där, vann en tusenlapp för ett tag sen. Brukar spela turneringen kl 01. 100+10. Men har slutat med det för tillfället då fiskar tiltar sönder mig på sistonde. Har man AA och en annan har 7-2 off så sätter han stegen eller nåt sad wink

haha, råkade ut för något lite ovanligt igår.

Vi e tre spelare kvar i en Sit&Go turnering.

Jag e minst sagt short och har bara 7 gånger big blind typ.

Får upp pocket J J, alltså all in, pre-flop.

Killen till vänster om mig, 2a plats höjer, även han till all in, ca dubbelt det jag hade.

Ledaren då, jaa han sitter på 2/3 av alla stålar så han synar.

Då är det dags att visa korten..

Jag visar upp J J
Andra killen, som verkligen inte kunde lira poker men hade bra flyt fick upp A A

MEN, 3e killen har synat med K 3 off, va fasen tänker jag..

Såå dagt för floppen.. Tror inte mina ögon. KK3 XX , han floppar alltså kåken!!

K3 mot JJ, AA pre flop hade kanske 3% chans att vinna, AA kanske typ 70% och jag då 27%

Händer inte ofta...

Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (18 september 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang