byte av koppling volvo 945

deadeye
19 september 2008 · 63 Inlägg

hej hade tänkt att byta till en starka tryckplatta och en ny koppling men frågan är vad det är för koppling som sitter i nu. j har en volvo 945 turbo års 91

Senast redigerat av deadeye (19 september 2008)

kolla in min sida och lägg en kommentar
Darkie dARKiE
19 september 2008 · 5 031 Inlägg

Hej,
Hur ska jag kunna veta vad du har för koppling nu? Lättaste är ju att du river ner och tittar efter själv ? ^^

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Syst3m
19 september 2008 · 1 079 Inlägg

Darkie skrev:
Hej,
Hur ska jag kunna veta vad du har för koppling nu? Lättaste är ju att du river ner och tittar efter själv ? ^^

Någon annan vet nog vilken det är, tack vare att denne vet vilket märke, vilken modell, motor och årsmodell det är.

Senast redigerat av Syst3m (19 september 2008)

Darkie dARKiE
19 september 2008 · 5 031 Inlägg

Syst3m skrev:

Darkie skrev:
Hej,
Hur ska jag kunna veta vad du har för koppling nu? Lättaste är ju att du river ner och tittar efter själv ? ^^

Någon annan vet nog vilken det är, tack vare att denne vet vilket märke, vilken modell, motor och årsmodell det är.

Jo, antagligen sitter det orginal koppling. Så varför inte ringa till bilreservdels försäljare eller själva volvo och be dem kolla vad det sitter för koppling från fabrik. Försökte bara hjälpa till men det går tydligen inte på denna sidan,

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
deadeye
19 september 2008 · 63 Inlägg

Darkie skrev:

Syst3m skrev:

Darkie skrev:
Hej,
Hur ska jag kunna veta vad du har för koppling nu? Lättaste är ju att du river ner och tittar efter själv ? ^^

Någon annan vet nog vilken det är, tack vare att denne vet vilket märke, vilken modell, motor och årsmodell det är.

Jo, antagligen sitter det orginal koppling. Så varför inte ringa till bilreservdels försäljare eller själva volvo och be dem kolla vad det sitter för koppling från fabrik. Försökte bara hjälpa till men det går tydligen inte på denna sidan,

ja är tacksam för alla svar och visst akn ja göra de men tänkte bara om det var någon som visste på rak arm vad de var för koppling vilken tryck platta rekomenderar ni till bilen då en förstärkt. har en m46 låda

kolla in min sida och lägg en kommentar
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang