Lägger upp lite foton ifrån gårdagens Evo /Impreza träff i Trollhättan.. Tycker träffen var lyckad.. och hoppas alla som åkte dit för att joina, tyckte desamma..
Ni som har mer bilder ifrån träffen.. tveka ej att lägga upp dom.. vill ju se andras bilder ju!
Va du i Vårgårda på dagen å rejsa lite sen Thn?
japp jag var i Vårgårda.. tyckte jag skymta dig där.. hehe Tiderna från Vgda skall vi dock inte prata om.. hade skitsvårt med mina starter..=/ illa! hehe
Ni som har mer bilder ifrån träffen.. tveka ej att lägga upp dom.. vill ju se andras bilder ju!
Va du i Vårgårda på dagen å rejsa lite sen Thn?
japp jag var i Vårgårda.. tyckte jag skymta dig där.. hehe Tiderna från Vgda skall vi dock inte prata om.. hade skitsvårt med mina starter..=/ illa! hehe
Jo vi såg de allihop, studs iväg, går en 10-del, sen jävlar sköt på Lite krångligt med klistret å 4-krafs kanske?
Jo vi såg de allihop, studs iväg, går en 10-del, sen jävlar sköt på Lite krångligt med klistret å 4-krafs kanske?
Vet ej om klistret var orsaken.. va nog att jag var för feg med kopplingen!
Vet ej om klistret var orsaken.. va nog att jag var för feg med kopplingen!