polisen stoppa mig för neonen! Värdelösa kommentarer som inte hör till undanbedes!

dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

om det är så drygt läs inte tråden.. Har inte sagt att någon har rätt eller fel.
Försöker hålla igång disskussionen.. Dom som är helt säkra på att neon är olagligt  nöj er med det och sluta kasta massa skit på mig.
Så patetiskt.

dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

camaro67 skrev:

dragontattoo skrev:

camaro67 skrev:

De märks ju att du är ifrån linde.. Inavel hela bunten!

Eftersom att du ser ljuset ifrån neonet både framifrån, bakifrån och ifrån sidan så får du ett ljus som går framåt iaf.

Att du klarade besikningen med neonet beror väll på att de inte var påslaget och därför inte olagligt. Snuten visste inte om de var olagligt eller inte och gav dig inte böter.

Du har fått svar fårn en besiktningsman och du tror ändå inte på det.

Sen är som sagt neon både olagligt, fult och fruktansvärt omodernt...

När fick jag svar från en besiktningsman?
Är från stockholm och inte Linde.

Soakrates(stavning?) är ju det. Har du inte fattat de än?

Men du bor i linde nu? De packar allt skit där

Men du cooling:D vart bor du?

Woogensea Volvoturbo For Life
23 september 2008 · 366 Inlägg

Kastar skit? Det gör du ju själv, men antar att du inte har mer att komma med. Du skriver ju att du vill hålla igång duskussionen men så fort du får argument och fakta så blir du ju tjurig....Du är en märklig jävel.....

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

Woogensea skrev:
Kastar skit? Det gör du ju själv, men antar att du inte har mer att komma med. Du skriver ju att du vill hålla igång duskussionen men så fort du får argument och fakta så blir du ju tjurig....Du är en märklig jävel.....

På vilket sätt har jag blivit tjurig?

Rothy
23 september 2008 · 102 Inlägg

dragontattoo skrev:

Woogensea skrev:
Kastar skit? Det gör du ju själv, men antar att du inte har mer att komma med. Du skriver ju att du vill hålla igång duskussionen men så fort du får argument och fakta så blir du ju tjurig....Du är en märklig jävel.....

På vilket sätt har jag blivit tjurig?

Va inte tråden om "Lagligt med grönt neon" ??

Senast redigerat av Rullande_Robin (23 september 2008)

nordstromj
23 september 2008 · 1 772 Inlägg

Du för ju knappast disskusionen framåt genom att neka allt så fort någon berättar sanningen för dig. Du borde acceptera lagen och vara tacksam för den hjälp du fått.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

Rullande_Robin skrev:

dragontattoo skrev:

Woogensea skrev:
Kastar skit? Det gör du ju själv, men antar att du inte har mer att komma med. Du skriver ju att du vill hålla igång duskussionen men så fort du får argument och fakta så blir du ju tjurig....Du är en märklig jävel.....

På vilket sätt har jag blivit tjurig?

Va inte tråden om "Lagligt med grönt neon" ??

naa.. inte riktigt....
Men det spårade väl det till det.

camaro67 Meister
23 september 2008 · 6 763 Inlägg

dragontattoo skrev:

camaro67 skrev:

dragontattoo skrev:

När fick jag svar från en besiktningsman?
Är från stockholm och inte Linde.

Soakrates(stavning?) är ju det. Har du inte fattat de än?

Men du bor i linde nu? De packar allt skit där

Men du cooling:D vart bor du?

En liten bit utan för Örebro. Om nu folk inte får säga att neon är olagligt så undrar jag ju vad du vill få ut av tråden. Säg vad du vill veta eller få fram. Att de är olagligt har typ alla sagt redan.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
DusanMandick Random Hero
23 september 2008 · 4 047 Inlägg

du har döpt tråden  till onödiga kommentarer undanbedes o ändå skriver du massa skit "dragontattoo" ? så sluta tjata nu o väx till dej o inse att du har fel

Senast redigerat av DusanMandick (23 september 2008)

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

NordstromJ skrev:
Du för ju knappast disskusionen framåt genom att neka allt så fort någon berättar sanningen för dig. Du borde acceptera lagen och vara tacksam för den hjälp du fått.

Men jag har ju inte nekat lagen!!!
Det är en jävla disskussion på ett forum som alla verkar ta så jävla personligt!!
Jag har inte nekat till något!!!

Rothy
23 september 2008 · 102 Inlägg

han var visst inte tjurig... xD

dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

DusanMandick skrev:
du har döpt tråden  till onödiga kommentarer o ändå skriver du massa skit "dragontattoo" ? så sluta tjata nu o väx till dej o inse att du har fel

ja och ändå så kom du in och la en onödig kommentar eller hur?
Spelar ju ingen roll längre eftersom det inte handlar om att neonljus är lagligt eller ej längre.
utan det tjatas om att jag har fel... jag har inte sagt att någon har fel!! jag ha skrivit hur jag ser på saken.
eftersom jag svarat direkt på lagtexterna folk skickat så tar dom det så jävla personligt och ser det som att dom har fel.

nordstromj
23 september 2008 · 1 772 Inlägg

Vad vill du disskutera då? Du har ju fått reda på att neon är olagligt, var det något mera?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
KJoensson
23 september 2008 · 273 Inlägg

dragontattoo borde inte ha något körkort, med tanke på hur omogen han är så skulle jag inte vilja möta honom i trafiken...

Wanegardh Asgammal medlem.
23 september 2008 · 2 246 Inlägg

NordstromJ skrev:
Vad vill du disskutera då? Du har ju fått reda på att neon är olagligt, var det något mera?

dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

ArizonaEagle skrev:
dragontattoo borde inte ha något körkort, med tanke på hur omogen han är så skulle jag inte vilja möta honom i trafiken...

ja ni ser... Är det jag som kastar skit?
Så fort jag försvarar mig så är det jag som kastar skit.

xenopsy N/A
23 september 2008 · 141 Inlägg

Alltså seriöst. "Står det inte att grönt neon är olagligt så är det inte det heller". Kom igen. Alltså lagboken hade varit 200 000 000 gånger så stor om det står specefikt vad man inte får göra. Därför står det bara hur det ska vara och vad man får göra. I stort sett iaf.

kolvas
23 september 2008 · 4 001 Inlägg

Men herregud, det är olagligt!!! sen vad du/ni tycker är skitsamma och att någon fått det genom besiktning en eller flera gånger har ingen betydelse, det är fortfarande olagligt.


SNÄLLA DÖDA TRÅDEN

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
KJoensson
23 september 2008 · 273 Inlägg

dragontattoo skrev:

ArizonaEagle skrev:
dragontattoo borde inte ha något körkort, med tanke på hur omogen han är så skulle jag inte vilja möta honom i trafiken...

ja ni ser... Är det jag som kastar skit?
Så fort jag försvarar mig så är det jag som kastar skit.

du vägrar ju inse att det är olagligt/att du har fel = omoget beteende? jag kastar inte skit, jag berättade bara för resten av våra trevliga medlemmar om min åsikt smile

dragontattoo Avstängd
23 september 2008 · 58 Inlägg

xenopsy skrev:
Alltså seriöst. "Står det inte att grönt neon är olagligt så är det inte det heller". Kom igen. Alltså lagboken hade varit 200 000 000 gånger så stor om det står specefikt vad man inte får göra. Därför står det bara hur det ska vara och vad man får göra. I stort sett iaf.

Ja som du säger.
Det är därför jag funderar på om det går att komma igenom lagarna.
Ni behöver inte jämföra neonljus med att slå någon i huvudet med en stekpanna:P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang