Flickvän vs Ferrari

NewYorker
14 oktober 2008 · 51 Inlägg

Jaha, då blir det kanske så att man måste sälja Ferrarin.
Flickvännen säger att det är en självmordsmaskin, mitt svar blir som vanligt : Ja, i fel händer, men hon ignorerar det.
Blev inte något Lambo-köp för den delen heller. Så får väl vänta med det tills sommar. Om jag får köpa den då. Men nu undrar jag vad ni killar tycker jag ska göra.
Behålla bilen och få massa tjat här hemma, eller göra det onämnbara, nämligen sälja bilen?

Svar uppskattas...

Mvh Mikkesson

Tyskt ska det va..
BMW 550i M "Quadpipe" (2006)
Gilgamesh TI AMO INTER PER SEMPRE
14 oktober 2008 · 224 Inlägg

Jag Skulle UTAN T-V-E-K-A-N Behålla Bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senast redigerat av Gilgamesh (14 oktober 2008)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
FreddeK
14 oktober 2008 ·

vafan klart du ska behålla bilen, men visst är det en farlig bil men det är ju en morakniv också om den är i fel händer. tråkig tjej du har!

smiler
14 oktober 2008 · 672 Inlägg

Du kör väll lagligt så de är väll ingen skillnad mot nån annan bil smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
85an
14 oktober 2008 · 249 Inlägg

Be henne skaffa körkort så hon kan prova den smile

Behåll Ferrarin!

ichibon mmm, blåbärssoppa.
14 oktober 2008 · 616 Inlägg

Usch jag blir helt förvånad över vilka krav folk (tjejer?) tror att de kan ställa i förhållanden. roll
Antar att bilen skänker en del glädje och frihet till dig, att hon vill ta det ifrån dig och ställa ngt ultimatum om det är oförklarligt.
Hade jag varit tillsammans med en kille som ens antyder att jag borde sälja mina hästar, hade han dumpats inom tre sekunder. Mina hästar är min stora passion och glädje, en kille som begär att jag ska välja bort dem har ingen respekt för mig som person.

Usch.
Behåll bilen.

/ichi
Skiftnyckel
14 oktober 2008 · 106 Inlägg

Behåll bilen, helt klart. Man kan inte ställa sånna krav på en annan person. Man älskar personen oavsett å ska då acceptera, i ditt fall, din bil. Finns väl annat som hon kan bry sig om. Något viktigare.
Å en ferrari är ett engångs köp för de är endast engång man har råd me nån. Håll fast vid den.

Just me.
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
14 oktober 2008 · 1 898 Inlägg

En fråga till och börja med ? Är det hon som har köpt den eller är det du?
Om du har gjort det, varför ska hon då bestämma om du ska sälja den, låter bara dumt...

En ford KA kan också vara en död... I fel händer, Precis som allt annat...

Nej helvete.. behåll bilen, antar att du har köpt den för grymma pengar.. Varför sälja den på en gång då?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Gulmun * Klåpare
14 oktober 2008 · 1 718 Inlägg

Behåll den. Säg helt enkelt att om nu "självmordsmaskinen" tar livet av dig så blir hon ju också av med dig så hon får ju som hon "vill" i alla fall.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
matteeee Ingen himmel är så blå som min
14 oktober 2008 · 2 972 Inlägg

Man kan begå självmord precis lika enkelt i vilken bil som helst!! Bara det att om olyckan är framm så dör man lycklig i en Ferrari smile Hehe..
Klart du ska behålla bilen. Orkar du inte med hennes tjat så kör du en sväng till Malmö så kan du få höra mitt tjat om att få prova den istället smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
blacken
14 oktober 2008 ·

Ta tjatet och BEHÅLL bilen. Hon kanske tröttnar på att gnöla över det. Om inte annat så påpeka den sociala statusen som ett sådant fordon innebär..

peGGy Trött
14 oktober 2008 · 48 Inlägg

Jag tycker du ska komma förbi och visa bilen så kan vi utvärdera det då..

Cossie med mos
MissMotor_
14 oktober 2008 · 274 Inlägg

Byt tjej?!
Näe men Behåll den såklart.
Hur kan man tveka?! Skulle aldrig byta bort någon av mina för att någon annan tyckte det!

Senast redigerat av MissMotor_ (14 oktober 2008)

taway
14 oktober 2008 · 296 Inlägg

Klart som fan du ska ha den bil du vill, speciellt om den är köpt för dina pengar!

Hade ett lite liknande problem förut. Mitt ex krävde i flera år att jag skulle bli hästintresserad men jag vägrade. Hon förstod inte att det var hennes hobby och hon inte kunde tvinga mig till det. Jag tvingade ju aldrig henne att bli bilintresserad, men tyckte det var skitbra att hon hade en hobby som hon brann för då det gjorde henne lycklig som människa. Dessutom tog det ungefär lika mycket tid som jag spenderade i garaget så det fungerade skitbra för övrigt men det där tjatet stod jag bara inte ut med...

Med det vill jag inte säga att du ska dumpa henne men ryt till om du inte redan har!

evvelayna Nerver Drive Faster Than Your Angel Can Fly
14 oktober 2008 · 22 Inlägg

måste säga behåll bilen byt tjej!
lr behåll båda nån gång måste hon väl lara sig isf..
den ä la din å inte hennes tongue

Nerver Drive Faster Than Your Angel Can Fly
IceEyes Varningar: För många..
14 oktober 2008 · 2 552 Inlägg

Behåll Ferrarin och byt tjej

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Mortalis VW-nörd?
14 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

Hehe kom på att de e ju verkligen rätt forum o fråga vad folk tycker, bil eller tjej tongue

janz0rz Avstängd
14 oktober 2008 · 168 Inlägg

Behåll flickvännen och gör dig av med bilen. Det som din tjej sa är otroligt sant, det är nog ingen vidare bil egentligen.

evvelayna Nerver Drive Faster Than Your Angel Can Fly
14 oktober 2008 · 22 Inlägg

janz0rz skrev:
Behåll flickvännen och gör dig av med bilen. Det som din tjej sa är otroligt sant, det är nog ingen vidare bil egentligen.

hon å du kanske har rätt men va fan!
nu för tiden ä allt farligt..
betyder de att man ska sluta me allt som kan skada?

isf kanske vi alla ska sluta andas? skull inte tro de va tongue

Nerver Drive Faster Than Your Angel Can Fly
janz0rz Avstängd
14 oktober 2008 · 168 Inlägg

Rebelme skrev:

janz0rz skrev:
Behåll flickvännen och gör dig av med bilen. Det som din tjej sa är otroligt sant, det är nog ingen vidare bil egentligen.

hon å du kanske har rätt men va fan!
nu för tiden ä allt farligt..
betyder de att man ska sluta me allt som kan skada?

isf kanske vi alla ska sluta andas? skull inte tro de va tongue

Volvo 360, återigen Volvo 360. Ändå har du mage att hålla med om att Ferrari inte är någon vidare bil. Med endast en skillnad, jag var ironisk och du seriös.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang